کد خبر : 1515761 | 18 فروردين 1397 ساعت 16:48 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

اورتون 0-0 لیورپول

توقف غیرمنتظره لیورپول در دربی مرسی ساید

لیورپول خسته از بازی پرفشار با سیتی و با ترکیبی متفاوت، نتوانست در زمین اورتون پیروز شود و به تساوی بدون گل رضایت داد.

توقف غیرمنتظره لیورپول در دربی مرسی ساید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از پیروزی بر سیتی در یک چهارم لیگ قهرمانان با روحیه ای مضاعف به دربی مرسی ساید و مصاف با اورتون رده نهمی رسیده بود. قرمزهای آنفیلد امیدوار بودند که با برتری بر رقیب همسایه بتوانند ضمن حفظ رتبه سومی، فاصله با یونایتد را نیز به دو امتیاز کاهش دهند. 

کلوپ با توجه به در پیش بودن بازی برگشت با سیتی به برخی ستاره های خود در این بازی از جمله فیرمینو استراحت داده بود ضمن اینکه صلاح نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب قرمزها حضور نداشت.

 

 

1294099

 

 

بازی با حملات لیورپول شروع شد ولی اورتون کمی بعد توانست بازی را به تعادل بکشاند. یکی دو شوت خوب از واینالدوم و اشنایدرلین، تنها موقعیت های بازی در ده دقیقه نخست بودند تا اینکه دقیقه 15 سولانکه بخت بسیار مناسبی برای گلزنی به دست آورد اما درخشش گلر اورتون مانع فروپاشی دروازه تافی ها شد.

روی اشتباه در دفع توپ مدافع اورتون، توپ درون شش قدم به سولانکه رسید اما ضربه او همان جایی رفت که پیکفورد حضور داشت و او توپ را به زیبایی برگشت داد.

 

7 دقیقه بعد، ضربه از راه دور بولاسی را گلر لیورپول با نوک انگشتان راهی کرنر کرد تا میزبان از یک گل مسلم محروم شود.

 

 

1294122

 

 

میلنر پاسخ این شوت را دقیقه 29 داد و از گوشه محوطه جریمه با یک ضربه کات دار می رفت که دروازه اورتون را باز کند اما واکنش به موقع پیکفورد تنها یک کرنر را نصیب لیورپولی ها کرد. در ادامه نیمه اول خطر خاصی روی دروازه ها شاهد نبودیم و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم سرد شروع شد و بدون حادثه تا دقیقه 65 پیش رفت. بازی کاملا متعادل بود و اتفاق خاصی نیز روی دروازه ها رخ نمی داد.

 

 

1294123

 

 

با ورود چمبرلین به زمین بلافاصله لیورپول می توانست به گل برسد اما شوت این بازیکن با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

کمی بعد پیشروی مانه و پاس عرضی او در بیرون محوطه جریمه به سولانکه رسید اما این مهاجم جوان در دو مرحله نتوانست به توپ ضربه مناسبی بزند و مدافعان اورتون خطر را دور کردند.

 

 

1294124

 

 

دقیقه 75 پاس عرضی لیتون بینز درون محوطه جریمه از جلوی پای توسون گذشت تا لیورپول از پذیرش یک گل مسلم نجات پیدا کند.

 

اورتون دقیقه 87 تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت ولی ضربه سر جنک توسون در حالی از کنار تیر عمودی به بیرون رفت که کولمن چیزی با گل کردن آن فاصله نداشت. او یک قدم برای زدن ضربه نهایی کم آورد.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا لیورپول دو امتیاز حیاتی را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها