کد خبر : 1515792 | 18 فروردين 1397 ساعت 17:10 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع ذوب آهن علیه استقلال (عکس)

مدافع راست ذوبی ها با گلی که در دیدار برابر سپیدرود به ثمر رساند یک بار دیگر این تیم را به رده دوم جدول رده بندی هدایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی های تهران که در دیدار روز قبل موفق به برتری برابر سیاه جامگان شدند توانستند به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند و تنها در یک صورت این حرکت صعودی آنها ناپایدار خواهد بود و آن هم اینکه ذوبی ها بتوانند بازی امروز را با پیروزی به پایان برسانند.


این اتفاق در نیمه اول دیدار تیم های سپیدرود و ذوب آهن افتاد و مدافع سابق آبی ها علیه این تیم برخاست و توانست گل برتری ذوبی ها را به ثمر برساند. میلاد فخرالدینی که نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشته است با عبور از مدافعان حریف و یک و دوی دیدنی اش با مرتضی تبریزی، ضربه خود را روانه دروازه سپیدرودی ها کرد اما این توپ توسط صادقی برگشت داده شد تا در ریباند باز هم فخرالدینی صاحب توپ شود و ضربه خود را به سوی دروازه حریف بزند و بدین ترتیب اولین گل بازی را به ثمر برساند و یک بار دیگر ذوبی ها را به رده دوم جدول رده بندی بفرستد.


فخرالدینی پیش از این مقابل پیکان و سپاهان نیز موفق به گلزنی شده بود. او در نیم فصل اول که در جمع گسترش فولادی ها حضور داشت، در بازی با فولاد و تراکتورسازی نیز موفق به گلزنی شده بود.

 

 

 

 


عکس ها: شهرام شریفی

 

دیدگاه‌ها