کد خبر : 1515834 | 18 فروردين 1397 ساعت 19:13 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

یازدهمین کلین شیت مظاهری علیه کریمی

دروازه بان ذوب آهن در بازی با سپیدرود در هفته بیست و هفتم لیگ برتر نمایش بی‌نقصی داشت و چند بار با واکنش های به موقع خود مانع از باز شدن دروازه تیم شد.

یازدهمین کلین شیت مظاهری علیه کریمی

به گزارش ورزش سه، هرچند تیم فوتبال ذوب آهن امروز موفق شد سپیدرود را با نتیجه 3 بر صفر شکست بدهد اما نباید فراموش کرد شاگردان علی کریمی در این بازی موقعیت های خوبی داشتند که می توانستند با استفاده از آنها دروازه تیم میزبان را باز کنند اما با سد محکمی به نام رشید مظاهری روبرو شدند.


گلر ملی پوش ذوبی ها در بازی برابر سپیدرود چند بار با سیوهای خود از ورود توپ به درون دروازه ممانعت کرد اما در این میان سه واکنش فوق العاده وی باعث شد تا ذوبی ها نفس راحتی بکشند و همین مساله مانع اصلی گلزنی شاگردان علی کریمی در این بازی بود تا در نهایت ذوب آهن بتواند رتبه دوم جدول رده بندی را از استقلال پس بگیرند.


مظاهری با بسته نگه داشتن دروازه خود در این بازی موفق شد تعداد کلین شیت های خود در بازی های لیگ هفدهم را به عدد 11 برساند تا از این نظر بعد از علیرضا بیرانوند دومین دروازه بان موفق لیگ برتر محسوب شود. مظاهری که یکی از گلرهای مدنظر کی روش در سال های اخیر محسوب می شود در سه سال گذشته یکی از نفرات حاضر در تیم ملی بود و از او به عنوان یکی از گزینه های محتمل حضور در جام جهانی نام می برند. 

دیدگاه‌ها