کد خبر : 1515853 | 18 فروردين 1397 ساعت 18:41 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم ناموفق میلان در فکر جدایی

نیکولا کالینیچ در این فصل تنها چهار بار قادر به باز کردن دروازه حریفان شد و نتوانست جایی در ترکیب اصلی تیم میلان بدست بیاورد.

مهاجم ناموفق میلان در فکر جدایی

به گزارش "ورزش سه"، با این تفاسیر احتمال می رود که کالینیچ یکی از بازیکنانی باشد که در تابستان پیش رو از تیم میلان جدا خواهد شد. آخرین باری که او موفق به گلزنی شد، در ماه دسامبر و برابر تیم بنونتو بود.

 

1294195

 

اطلاعات رسیده حاکی از آن است که مدیر برنامه های کالینیچ قرار است در چند روز آتی نشستی با مدیران این باشگاه داشته باشد. این نشست با حضور ماسیمیلیانو میرابلی در مقر باشگاه میلان برگزار خواهد شد و موضوع صحبت برنامه های چند ماه آینده روسونری خواهد بود.

 

مدیربرنامه های کالینیچ قصد دارد بداند که باشگاه میلان چه تصمیمی در رابطه با او اتخاذ خواهند کرد و اینکه قصد فروش این بازیکن را دارند یا نه. این بازیکن کروات در ماه ژانویه پیشنهادهای دیگری از تیمهای باشگاهی آلمان و چین دریافت کرده بود که با مخالفت باشگاه و البته خود کالینیچ مواجه شدند. به نظر می رسد لیگ چین آخرین انتخاب وی باشد و بیشتر مایل به حضور در بوندس لیگاست. آینتراخت فرانکفورت، شالکه 04 و بایر لورکوزن از جمله تیمهای مایل به جذب این بازیکن هستند و جواب ردی که در ماه ژانویه گرفتند می تواند در تابستان پیش رو تغییر کند.

دیدگاه‌ها