کد خبر : 1515911 | 18 فروردين 1397 ساعت 22:49 | 64.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت بزرگ در اتحاد؛

سیتی ۲-۳ یونایتد: ژوزه جشن پپ را خراب کرد

منچستریونایتد موفق شد با بازگشتی بزرگ مقابل سیتی، در نهایت شکست 0-2 را به پیروزی 2-3 تبدیل کند.

سیتی ۲-۳ یونایتد: ژوزه جشن پپ را خراب کرد

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در نیمه اول علاوه بر زدن 2 گل، بخت های فراوانی را از دست داد اما در نیمه مربیان، تیم مورینیو با به ثمر رساندن 3 گل پیروز دربی منچستر شد.
 

علیرغم برتری سیتی، در دقایق ابتدایی اتفاق مهمی روی دروازه ها رخ نداد. اولین فرصت سیتی در دقیقه 20 ایجاد شد اما داوید دخیا عکس العمل زیبایی در مقابل ضربه برناردو سیلوا در دهانه دروازه داشت.

 

1294228

 

اما در دقیقه 25 و روی ارسال کرنر لروی سانه، کمپانی موفق شد با پروازی دیدنی و یک ضربه سر محکم، گل اول میزبان را وارد دروازه منچستریونایتد کند.

 

تنها 4 دقیقه بعد و روی شروع مجدد ضعیف دخیا، استرلینگ در محوطه جریمه گوندوغان را صاحب فرصت کرد تا او با دریبلی دیدنی و ضربه تمام کننده به گوشه دروازه، اختلاف را 2 برابر کند.

 

1294230

 

لحظاتی بعد استرلینگ در موقعیت تک به تک قرار گرفت و بهترین بخت را برای زدن گل سوم داشت اما ضربه ضعیف او به آسمان رفت.

 

1294239

 

در اواخر نیمه اول و روی پاس فرناندینیو، استرلینگ یک بار دیگر فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما این بار هم شوت او به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری قاطعانه سیتی، با برتری 0-2 به سود این تیم به اتمام برسد.

 

سیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند اما ضربه سیلوا به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

1294243

 

اما از دقیقه 50 طوفان یونایتد آغاز شد. ابتدا روی پاس زیبای هررا، پوگبا با دروازه سیتی تک به تک شد و با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

 

1294240

 

1294241

 

اما تنها 2 دقیقه بعد و این بار روی ارسال سانچس، پوگبا با ضربه سر باز هم موفق به گلزنی شد تا یونایتد طی 3 دقیقه کار را به تساوی بکشاند.

 

این پایان کار نبود و در حالیکه دقایقی بود جریان بازی آرام شده بود، اسمالینگ در دقیقه 68 موفق شد در دهانه دروازه و روی ارسال دیدنی سانچس، گل سوم را نیز به ثمر برساند.

 

1294244

 

در ادامه جریان بازی جنجالی شد و بازیکنان 2 تیم بارها با یکدیگر درگیر شدند که مهم ترین آن، صحنه مشکوکی بود که در محوطه روی آگوئرو رخ داد.

 

در دقایق پایانی سیتی فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی داشت. ابتدا آگوئرو در آستانه گلزنی بود اما ضربه سر او با عکس العمل فوق العاده دخیا همراه بود.

 

ثانیه های بعد و در شلوغی محوطه، دیرک دروازه یونایتد به لرزه درآمد اما دروازه این تیم بسته ماند تا نهایتا یونایتد با نتیجه 2-3 سیتی را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها