کد خبر : 1516081 | 19 فروردين 1397 ساعت 18:37 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 3-2 ساوتهمپتون

پیروزی خانگی دشوار آرسنال مقابل ساوتهمپتون

آرسنال در دیداری پرگل و جذاب توانست به لطف دبل دنی ولبک ساوتهمپتون را 3-2 مغلوب کند.

پیروزی خانگی دشوار آرسنال مقابل ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که چند هفته ای است خوب نتیجه می گیرد، پس از پیروزی 4-1 بر زسکا در لیگ اروپا، با روحیه ای مطلوب در زمین خود پذیرای ساوتهمپتون رده هجدهمی بود که برای فرار از سقوط می جنگید. توپچی ها نیز در رده ششم جای داشتند و با کسب سه امتیاز به دو امتیازی چلسی می رسیدند.

 

بازی متعادل آغاز شد و در دقایق ابتدایی شاهد موقعیت خاصی روی دروازه ها نبودیم تا اینکه دقیقه 17 ساوتهمپتون روی اولین خطر جدی خود به گل رسید.

 

 

1294452

 

 

ارسال یک توپ از سمت راست توسط سدریک با تعلل پتر چپ و شکودران مصطفی همراه شد تا لانگ با یک ضربه از درون شش قدم و روی پای مدافع سهل انگار آرسنال، به سختی توپچی ها را جریمه کند.

 

میزبان پس از دریافت این گل یکپارچه حمله شد و تا پایان نیمه اول توانست دو بار دروازه ساوتهمپتون را باز کند.

 

 

1294453

 

 

ابتدا دقیقه 28 این اوبامیانگ بود که کار را به تساوی کشاند. پاس ال ننی در سمت راست به ولبک رسید و ارسال عرضی او درون محوطه جریمه با فرصت طلبی اوبامیانگ به گل تساوی بدل شد. این ششمین گل ستاره گابنی برای توپچی ها بود.

 

 

1294450

 

 

دقیقه 38 ولبک حساب کار را 2-1 کرد. ایووبی از وسط زمین به خوبی ولبک را در بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. حرکت عرضی او با شوت محکمی همراه شد که پس از برخورد با پای مدافع ساوتهمپتون اندکی تغییر جهت داد و به تور دروازه نشست.

 

 

1294478

 

 

نیمه اول با برتری 2-1 آرسنال  به اتمام رسید.

 

ساوتهمپتون نیمه دوم را جسورانه آغاز کرد و آرسنال به دفاع نشست.

 

 

1294479

 

 

پس از یکی دو شوت خطرناک که توسط پتر چک مهار شدند، میهمان به گل تساوی دست یافت اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. لانگ زننده گل بود اما داور اجازه نداد او دبل کند.

سرانجام فشار بازیکنان ساوتهمپتون دقیقه 73 نتیجه داد و چارلی آستین گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا همه چیز مساوی شود. 

بازهم سدریک در متن گل قرار داشت و با پاس عرضی خود آستین را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا  کار به تساوی کشیده شود.

 

 

1294480

 

 

دو دقیقه بعد آرسنال می توانست بار دیگر پیش بیفتد اما دنی ولبک از چند قدمی دروازه به طرز عجیبی توپ را به بیرون زد.

همین بازیکن دقیقه 81 جبران کرد و گل دوم خود و سوم توپچی ها را به ثمر رساند. یک سانتر زیبا از سمت راست توسط ایووبی با ضربه سر ولبک همراه شد تا آرسنال 3-2 پیش بیفتد.

 

در ادامه بازی، تلاش ساوتهمپتونی ها که از دقیقه 91 ده نفره  نیز شده بودند، برای زدن گل تساوی بی نتیجه ماند و در نهایت توپچی ها سه امتیاز باارزش این بازی را به اندوخته های خود اضافه کردند. نکته قابل ذکر اخراج ال ننی در دقیقه 93 بود تا هر دو تیم بازی را 10 نفره به پایان ببرند.

دیدگاه‌ها