کد خبر : 1516245 | 20 فروردين 1397 ساعت 13:51 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش به سوی دربی شمال کشور؛

دراگان به ملوان رسید، خونه به خونه به دست نشان

در هفته سی و یکم رقابت های لیگ یک، دراگان اسکوچیچ به شهر انزلی بازمی گردد؛ جایی که دوران بسیار خوشی از آنجا در ذهن دارد.

دراگان به ملوان رسید، خونه به خونه به دست نشان

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم خونه به خونه که رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار دارد، وارد شهر انزلی شد تا خود را برای مصاف برابر ملوانی که دیگر امیدی برای صعود به لیگ برتر ندارد، آماده کند. 


مصاف این دو تیم یادآور دوران درخشان اسکوچیچ با ملوان است. دراگان اسکوچیچ اولین سرمربی غیر انزلی چی و غیر ایرانی تیم فوتبال ملوان محسوب می شود. دراگان در پایان فصل 91-92 در زمان مدیریت صادق درودگر هدایت ملوان را بر عهده گرفت و شروع ناامید کننده ای در این تیم داشت؛ تا جایی که هواداران ملوان روی سکوهای استادیوم تختی انزلی علیه این مربی کروات شعار دادند، اما روزهای خوبی پیش رو بودند.


 ملوان دراگان اسکوچیچ علی رغم شروع ضعیف در لیگ برتر هفته به هفته کامل تر شد بطوریکه حتی در خارج از خانه نیز تیمی با برنامه و خطرناک بود. کسب پیروزی سه بر صفر برابر داماش در استادیوم عضدی رشت محبوبیت اسکوچیچ را در انزلی به اوج خود رساند و در نهایت کسب رتبه هفتمی کارنامه درخشانی برای این مربی و البته قوهای سپید در آن فصل رقم زد؛ با این حال علی رغم محبوبیت فراوان اسکوچیچ در انزلی در پایان آن فصل وی از ملوان جدا شد و هدایت فولاد خوزستان را بر عهده گرفت.


اما در سوی مقابل و روی نیمکت ملوان نیز یک نام آشنا برای خونه به خونه هدایت قوهای سپید را بر عهده دارد. نادر دست نشان که سابقه 4 صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارد فصل گذشته در نیم فصل دوم هدایت خونه به خونه را بر عهده گرفت. وی گرچه موفق نشد نماینده مازندران را لیگ برتری کند با این حال در هفته سی و سوم تیم تحت هدایت او با متوقف کردن ملوان در انزلی راه لیگ برتری شدن نماینده گیلان را سد کرد. 

 

حالا دست نشان در موقعیتی مشابه سال گذشته قرار دارد و در صورتی که بتواند، شاگردان اسکوچیچ را در خانه متوقف کند، نتایج سایر رقبا می تواند موقعیت این تیم مازندارنی در رتبه دوم را به خطر بیاندازد و با توجه به اینکه پس از این دیدار، تنها سه هفته تا پایان رقابت ها باقی خواهد ماند، شرایط برای اسکوچیچ و شاگردانش سخت خواهد شد.


روز آینده رقابت های لیگ یک با برگزاری 9 دیدار به طور همزمان آغاز خواهد شد و باید ببینیم در مسابقه حساس شهر انزلی کدام مربی و شاگردانش خوشحال از زمین مسابقه خارج خواهند شد.

دیدگاه‌ها