کد خبر : 1516520 | 21 فروردين 1397 ساعت 18:25 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

مس رفسنجان 7 صبا 0 (نیمه‌تمام ماند)

لیگ یک/ 7 گل خوردند و بازی را به هم ریختند!

تیم صبای قم پس از آنکه 7 بار دروازه خود را باز شده دید ترجیح داد زمین را ترک کند تا دیدار این تیم برابر مس رفسنجان نیمه تمام بماند.

لیگ یک/ 7 گل خوردند و بازی را به هم ریختند!

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته سی و یکم لیگ دسته اول دو تیم مس رفسنجان و صبای قم امروز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به صورت نیمه تمام کار خود را به پایان رساندند.


قمی ها در حالی که پیش از این سقوط شان به لیگ دسته دوم قطعی شده بود در این دیدار نیز کاملا بی انگیزه پا به میدان گذاشتند و در حالی که در هفته های اخیر رکورد گل های خورده در لیگ را جابجا کرده بودند از همان دقایق ابتدایی پذیرای مهاجمان حریف بودند و بدین ترتیب تیم میزبان از دقیقه دوم روند گلزنی خود را آغاز کرد.


حامد محمودی در دقایق 5 و 17، سجاد حیدری در دقایق 39، 55 و 60، علی اکبر حیدرنیا در دقیقه 43 و محمدحسین کریم زاده در دقیقه 49 گل های تیم مس رفسنجان را در این دیدار به ثمر رساندند اما در اتفاقی عجیب و غیرقابل باور سرمربی و سرپرست تیم صبای قم پس از آنکه این تیم 7 بار دروازه خود را باز شده دید تیم خود را از زمین بیرون کشیدند تا با سوت داور این بازی به صورت نیمه تمام باقی بماند.


پیش از این رفسنجانی ها 40 امتیازی بودند و اکنون در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفتند و در طرف دیگر صبایی ها که رقابت عجیبی برای کسب عنوان بدترین تیم سقوط کننده با راه آهن دارند با 12 امتیاز در رده ماقبل آخر قرار دارند.

دیدگاه‌ها