کد خبر : 1516531 | 21 فروردين 1397 ساعت 18:39 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

با دریافت 51 گل در 12 بازی اخیر

رکوردهای جهانی در یک قدمی دو تیم ایرانی

دو تیم صبای قم و راه آهن تهران در دیدارهای اخیر خود ضمن جابجا کردن رکوردهای گل خورده، گویا چشم به رکوردهای جهانی دارند.

رکوردهای جهانی در یک قدمی دو تیم ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سقوط کرده صبای قم و راه آهن تهران در هفته های اخیر توانستند ارقام عجیب و غریبی را به عنوان گل خورده در پایان بازی های خود به ثبت برسانند و بدین ترتیب آمار گل های خورده خود را در بدترین شرایط دیدند.


قمی ها که در دیدار امروز خود و پس از دریافت 7 گل، میدان را ترک کردند در 7 بازی اخیر 30 بار دروازه خود را باز شده دیدند تا به طور میانگین در هر دیدار بیشتر از 4 بار اسیر مهاجمان حریف شوند. آنها که به غیر از بازی امروز که 7 گل دریافت کردند در بازی های اخیر خود 6 گل، 8 گل، 2 گل، 3 گل، 1 گل و 3 گل برابر تیم های نساجی، اکسین، مس کرمان، شهرداری تبریز، راه آهن و شهرداری ماهشهر دریافت کردند تا نام خود را به عنوان عجیب ترین تیم در خط دفاعی در تاریخ لیگ دسته اول تثبیت کنند. آنها با احتساب 7 گل بازی امروز، در 31 دیدار خود 66 بار دروازه خود را باز شده دیدند.


اما در طرف دیگر راه آهنی ها نیز نیز دست کمی از حریف قمی خود ندارند. آنها در 5 بازی اخیر 21 بار گل خوردند تا دومین تیم رکورددار گل خورده محسوب شوند. راه آهنی ها امروز برابر تیم گل گهر سیرجان 4 بار اسیر حریف شدند این در حالیست که در چهار هفته اخیر برابر تیم های آلومینیوم اراک، خونه به خونه بابل، ایرانجوان بوشهر و فجرسپاسی نیز 4 گل، 3 گل، 3 گل و 7 گل دریافت کردند تا بدین ترتیب به طور متوسط در 5 بازی اخیر، بیش از 4 بار در هر دیدار دروازه خود را باز شده ببینند. لوکوموتیورانان نیز در مجموع بازی های خود در لیگ دسته اول 60 گل دریافت کردند تا پس از صبای قم بدترین خط دفاعی را دارا باشند.

دیدگاه‌ها