کد خبر : 1516539 | 21 فروردين 1397 ساعت 20:08 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

برای مردم شیراز خوشحالم

کلانتری: سه بازی دیگر تا لیگ برتر فاصله داریم

سرمربی فجرسپاسی معتقد است تیمش برای صعود به لیگ برتر هنوز سه بازی حساس دیگر پیش رو دارد.

کلانتری: سه بازی دیگر تا لیگ برتر فاصله داریم

به گزارش "ورزش سه"، علی کلانتری سرمربی فجرسپاسی بعد از برد سه بر یک تیمش مقابل شهرداری تبریز گفت: بازی سختی پیش رو داشتیم و خوب می دانستیم بازی در تبریز چه شرایطی دارد. در 10 دقیقه اول هم غافلگیر شدیم و خیلی زود گل خوردیم اما خدا را شکر بچه ها خیلی زود توانستند روند بازی را به سود خود تغییر دهند.


او ادامه داد: ما در همان نیمه اول با 2 گلی که به ثمر رساندیم، توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم و برنده به رختکن برویم. بچه ها مزد بازی خوب شان را گرفتند و توانستند خیال مان را از کسب سه امتیاز راحت کنند. ما برای حضور در کورس نیاز به برد این بازی داشتیم و همه بازیکنانم از اهمیت سه امتیاز امروز آگاه بودند.


سرمربی فجرسپاسی درباره نیمه دوم هم گفت: ما در نیمه دوم نیز شرایط خوبی داشتیم و موفق شدیم بازی را به سود خودمان کنترل کنیم. با توجه به 10 نفره شدن شهرداری می دانستیم آنها رو به بازی احساسی می آورند تا در خانه نبازند برای همین سعی کردیم تمرکز خود را از دست نداده و در فرصت مناسب حمله کنیم که همینطور هم شد و در دقایق پایانی بازی تیر خلاص را زدیم.


کلانتری در مورد صعود تیمش به رده دوم و افزایش شانس صعود به لیگ برتر تصریح کرد: هنوز سه هفته تا پایان فصل باقی مانده و نمی توانیم کار صعودمان را تمام شده بدانیم. ما دو تیم 57 امتیازی را پشت سر خودمان می بینیم و یک غفلت می تواند فرصت صعود را از هر تیمی بگیرد.


سرمربی فجرسپاسی درباره اعتراض کادر فنی شهرداری تبریز به داوری و اخراج سیروس دین محمدی گفت: بین دو نیمه بازیکن شهرداری بین خودشان درگیری داشتند و بچه های ما نیز هیچ دخالتی نداشتند. بهرحال آنها نمی خواستند در خانه ببازند و دچار استرس بودند. من به همه بازیکنانم گفتم که تمرکزشان را از دست ندهند و همین باعث شد یک برد ارزشمند خارج از خانه کسب کنیم.

دیدگاه‌ها