کد خبر : 1516975 | 23 فروردين 1397 ساعت 14:21 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

خشن و عصبی؛ فرشاد از چه چیزی ناراحت بود؟

هافبک تکنیکی سرخپوشان به دلیل مصدومیت نتوانست تا پایان جدال مقابل پارس جنوبی در زمین دوام بیاورد و جای خود را به منشا داد.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده که بعد از درخشش در روزهای ابتدایی فصل نوید یکی از فصل های درخشان خود را می‌داد، با یک مصدومیت بدموقع و دوری نزدیک به دوماهه از ترکیب سرخپوشان شرایط برایش کاملا متفاوت شد. 

 


احمدزاده که در بازگشت با توجه به ترافیک خط میانی مجبور شد چند بازی را روی نیمکت تحمل کند، خیلی زود مسیر بازگشت به ترکیب اصلی را یافت و با نمایشی موفق و باانگیزه در تمرینات جایگاه خود را در لیست 11 نفره به دست آورد. 


او در این فصل با 5 گل زده در لیگ برتر، یک گل زده در آسیا، یک گل در سوپرکاپ و یک گل در جام حذفی نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته و یکی از هافبک‌های تاثیرگذار سرخپوشان لقب گرفته است. با این حال او در بازی روز گذشته مقابل پارس جنوبی نیز در تلاش برای ثبت گلی دیگر در کارنامه‌اش بود که بازی فیزیکی و دفاعی حریف کاملا او را کلافه کرده بود تا نمایش عصبی از خود به جا بگذارد. این عملکرد فیزیکی و تدافعی از سوی پارسی‌ها یک مصدومیت نابهنگام نیز برای او در پی داشت تا مغموم روی نیمکت تیمش حاضر شود. هرچند بزرگترین امیدواری او فاصله زیاد در فلسفه ذهنی برانکو برای حضور در ترکیب نسبت به دیگر مهره‌های کناری او روی نیمکت است؛ اتفاقی که باعث می‌شود با روحیه بالا این مصدومیت جزیی را پشت سر گذاشته و خود را مهیای جدال حساس مقابل السد قطر کند.

 

1295419

دیدگاه‌ها