کد خبر : 1516995 | 23 فروردين 1397 ساعت 16:31 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

آبی ها چرا در تبریز متوقف شدند؛

گزارش؛ استقلال شوت نزد، نبرد!

شاگردان شفر برابر گسترش تنها 8 شوت در کارنامه خود ثبت کردند.

گزارش؛ استقلال شوت نزد، نبرد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار با گسترش فولاد بعد از 5 پیروزی به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد و نتوانست به رکورد خود در لیگ اول با 6 پیروزی متوالی برسد.


تیم شفر در این دیدار نسبت به 5 دیدار گذشته، کمترین خلق موقعیت را در کارنامه خود داشت و تنها موفق شد 8 مرتبه برای گلزنی تلاش کند و تنها یکی از این موقعیت ها تبدیل به گل شد.


زمانی ضعف استقلالی ها در این دیدار بیشتر مشخص می شود که به یاد بیاوریم علی قربانی بازیکن تعویضی استقلال برابر سیاه جامگان در 50 دقیقه مدت حضور در زمین مسابقه 6 مرتبه برای گلزنی تلاش کرد اما در این دیدار تیم استقلال تنها 8 مرتبه این اقدام را انجام داد.


نرخ تبدیل موقعیت به گل در استقلال یکی از شاخص هایی است که شفر برای بهبود آن تلاش کرده اما آبی پوشان همچنان نزدیک به 10 تا 13 درصد از موقعیت های خود را به گل تبدیل می کنند تا به این ترتیب در دیدار با گسترش فولاد از 8 موقعیت خود، تنها به یک گل دست پیدا کنند.


بنابر آمار سایت متریکا، استقلال در دیدار با سیاه جامگان 14 شوت، نفت تهران 18 شوت، پرسپولیس 10 شوت، فولاد خوزستان 11 شوت و سپیدرود 22 شوت داشته است و آخرین مرتبه ای که شوت های این تیم عدد 8 را نشان می داده، استقلال خارج از خانه برابر ذوب آهن شکست خورده است.


گسترش فولاد در این دیدار با تجمع برابر محوطه جریمه خود حتی بعد از دریافت گل اول مسابقه، اجازه خلق موقعیت را از استقلال گرفت و در نهایت با استفاده از یک ضد حمله توانست دروازه حسینی را باز کند تا فیروز کریمی ترمز تیم شفر را بکشد.

دیدگاه‌ها