کد خبر : 1517175 | 24 فروردين 1397 ساعت 15:53 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: از تعویضم بهت زده شده بودم

مدافع گسترش فولاد می گوید هیچ اعتراضی به تصمیم فیروز کریمی نداشته است.

موسوی: از تعویضم بهت زده شده بودم

به گزارش "ورزش سه"، دفاع راست گسترش فولاد که پس از تعویضش گفته می شد به نظر سرمربی تیم اعتراض کرده و با دلخوری روی نیمکت ذخیره ها نشسته در این رابطه می گوید: اصلا چنین چیزی نیست، من به خاطر آنکه پست اصلی ام دفاع کناری است و با نظر آقا فیروز یک خط جلوتر بازی می کنم و وقتی از استقلال گل دریافت کردیم به خاطر آنکه از نقطه ای که تخصصم بود گل خوردیم خیلی ناراحت شدم و دوست داشتم در آن پست حضور پیدا می کردم و اجازه نفوذ به بازیکنان استقلال را نمی دادیم.

 

وی در ادامه گفت: در نیمه دوم با تمام قوا به میدان آمدیم و با تمام وجود آن گل را جبران کردیم. وقتی این اتفاق افتاد فکر کردم با گلی که به ثمر رساندیم آقای کریمی برای حراست از دروازه من را یک خط عقب تر خواهد فرستاد جایی که بیشتر نفوذهای از آن سمت بود اما با تعجب تابلو تعویض شماره من را نشان داد و بالاجبار از زمین مسابقه خارج شدم.

وی افزود: من با دیدن تابلو تعویض با تعجب از زمین مسابقه خارج شدم و کاری نکردم که دیگران فکر کنند به نظر آقافیروز اعتراض کرده ام. من هم به پیمان بابایی و هم به سایر افراد روی نیمکت دست دادم و وقتی روی نیمکت نشستم ناراحت نبودم بلکه بهت زده بودم. 

 

او در ادامه در رابطه با بازی گفت: بازی مقابل استقلال آنطور که همه تصور می کردند یک دیدار دشوار آن هم با یک تیم سخت است نبود و فکر می کنم اگر کمی باهوش تر می بودیم می توانست آبی پوشان را شکست دهد. در کل یک امتیازمسابقه آن هم از تیمی که روند خوبی داشته و رکورد نتیجه گیری شان توسط ما از بین رفت خوب و قابل قبول است. امیدوارم دو بازی پایانی را هم مثل 2 بازی گذشته با موفقیت پشت سر بگذاریم.

موسوی در پاسخ به این سوال که واقعا فکر می کند اگر در پست دفاع قرار می گرفت می توانست نتیجه بگیرد با جدیت می گوید: بله، من به خودم ایمان دارم. شما می توانید بازی هایم در پست دفاع راست را با حضورم در پست جدید مقایسه کنید آن وقت پی به عملکردم در این پست خواهد برد. شاید اینکه من خیلی اصرار به این موضوع دارم برای همه گان سوال باشد اما این موضوع از این جهت برایم اهمیت دارد که می دانم با جایگاهی که دارم می توانم به اهدافم برسم. شاید من بتوانم در هافبک بازی موثری باشم اما من را راضی نمی کند و این موضوع همیشگی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها