کد خبر : 1517198 | 24 فروردين 1397 ساعت 18:20 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از جام جهانی مسائل حق پخش و تبلیغات را صریح دنبال می‌کنیم

شیعی: پیکان با جلالی در فصل آینده به دنبال سکو است

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به مشکلات مالی به وجود آمده در فوتبال ایران از انتظار باشگاهش برای دستیابی به سکو در فصل آینده خبر داد.

شیعی: پیکان با جلالی در فصل آینده به دنبال سکو است

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان در بازی خانگی به تساوی بدون گل دست یافت. شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص این بازی و نتیجه آن گفت: بعد از شکست مقابل نفت آبادان بچه ها کمی تحت تاثیر مسائل روحی روانی قرار گرفتند. بازی امروز چندان جالب نبود و البته بازیکنان ما حریف را به هیچ عنوان دست کم نگرفته بودند. آنها هم انگیزه زیادی برای نیفتادن داشتند. ما همچنان ناامید نیستیم و مطمئنا بازی با استقلال بازی جذابی خواهد بود.


وی در خصوص نوسانات پیکان در طول هفته های اخیر گفت: به هر حال در فوتبال بحث های روحی و روانی تاثیر زیادی دارد. ما حتی در بازی‌هایی که با شکست مان هم همراه بود از نظر فنی بد عمل نکرده بودیم. ما به دنبال این هستیم که در فصل آینده تیم خوبی داشته باشیم. ما جوانان خوبی در ترکیب داریم و یکی از بردهای ما در این فصل استفاده مناسب از بازیکنان جوان بود که مطمئنا کمک زیادی در آینده به ما خواهد کرد.
شیعی در خصوص ادامه همکاری با مجید جلالی در فصل آینده نیز گفت: ما مطمئنا کار خودمان را با ایشان ادامه خواهیم داد و این فرصت را به او خواهیم داد تا با دست باز کمک‌هایش را انتخاب کند. ما با ایشان برنامه سه ساله داشتیم و 50-40 درصد بازیکنان جوان ما عملکرد خوبی با ورود به تیم داشتند.
وی در خصوص نقل و انتقالات تیمش در فصل آینده گفت: هر تیمی برای موفقیت نیازمند این است تا ترکیب اصلی و نیازهای خود را حفظ کند. ما انتظار داریم در سال‌های آینده روی سکو برویم.
مدیر باشگاه پیکان با اشاره به گرانی دلار و اینکه این باشگاه در جذب بازیکن خارجی چه سیاستی را دنبال می‌کند گفت: با این شرایط بعید می‌دانم به دنبال جذب بازیکن خارجی باشیم. مگر اینکه شرایطی باشد که استثنا باشد و خیلی برتر از بازیکنان ما باشد. اگر در حد بازیکنان خودمان باشد بعید است.


شیعی در واکنش به مسائل و حواشی اخیر فدراسیون اینطور توضیح داد: صلاح نیست در فاصله کوتاه به جام جهانی این مسائل را گفت. مطمئنا این مسائل بررسی می‌شود و به طور مثال در جلسات هیات رییسه، واقعا بحث می‌شود اما برای حفظ شرایط و روحیه تیم این مسائل بازگو نمی‌شود. اینطور نیست که بگویند اتفاقی در هیات رییسه نمی افتد و باید تا بعد از جام جهانی صبر کرد.


مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص دریافتی‌اش از تبلیغات محیطی گفت: ما هیچ پولی نگرفتیم و این باعث شد در شب عید به مشکل بزرگی بخوریم. ما تابع مجمعی هستیم و یک درصدی از درآمد ما را به مجمع می‌برد و ما باید این تبلیغات محیطی را بگیریم. مجمع ما حساب ویژه‌ای روی این درآمد داشته و برای ما میانگینی تعیین کرده و گفته وقتی بودجه مدنظر این میزان مشخص شده باید درآمد باشگاه هم تا بخش مشخص شده تامین شود. خودم دنبال درآمد حاصل از تبلیغات محیطی هستیم و اینطور که یکی بیاید 2 تومان بدهد و آن شرکت را بزند تا خودش مستقیم کار کند درست نیست و خود آقای تاج به دنبال این است تا مشکلات برطرف شود.


وی ادامه داد: من اطلاعی از وضع درآمد سازمان لیگ ندارم. ولی به باشگاه‌ها سهمیه دادند و طبق جدول تقسیم می‌کنند. همه دنیا می‌دانند که درآمد باشگاه‌ها از تبلیغات و پخش تلویزیونی است که در فوتبال ایران این مساله ابتر باقی مانده است. من اما امیدوارم بعد از جام جهانی خیلی از مسائل را بتوان صریح‌تر و دقیق پیگیری کرد.

دیدگاه‌ها