کد خبر : 1517322 | 25 فروردين 1397 ساعت 10:13 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ساوتهمپتون - چلسی

دو تیم ساوتهمپتون و چلسی، امروز در ورزشگاه سنت ماری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ساوتهمپتون - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی 10 امتیاز با رده چهارم جدول یعنی تاتنهام فاصله گرفته و در حالی که 6 بازی به پایان لیگ باقی مانده، انها شانس بسیار اندکی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حضور در رقابت های چمپیونزلیگ فصل بعد دارند. شاگردان کونته در 6 بازی اخیرشان در فرم بسیار ضعیفی قرار داشته اند و 3 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است که نشان از فرم ضعیف چلسی دارد. کونته نتوانست روند خوب فصل قبلش را در این فصل ادامه دهد و تیمش حتی قادر به کسب سهمیه نیز نشد و انتظار می‌رود در پایان فصل، چلسی را ترک کند و مربی دیگری جایگزین او شود.

 

 

1280258

 

 

ساوتهمپتون نیز با 28 امتیاز در رده هجدهم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها نیز برای خروج از منطقه سقوط باید با پالاس 31 امتیازی بجنگند و کسب سه امتیاز این بازی برایشان از اولویت بسیار بالایی برخوردار است. با این حال، ساوتهمپتون در 6 بازی اخیرش، 4 شکست و 2 تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای چلسی، 1 پیروزی برای سینتزها و 1 تساوی به دست آمده است. چلسی برای این بازی آمپادو و داوید لوئیز را در اختیار ندارد و حضور بارکلی و زاپاکاستا هنوز مشخص نیست. در آن سو، مک کوئین و دیویس به علت مصدومیت و استفنز به علت محرومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1295771

دیدگاه‌ها