کد خبر : 1517615 | 26 فروردين 1397 ساعت 16:12 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست تاباتا از هواداران الریان؛

انتظار دارم صندلی شماره آخر هم پر شود

رودریگو تاباتا می گوید که تیم الریان تمام عناصر را برای رسیدن به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الریان در پایان هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رتبه سوم جدول رده بندی گروه چهارم را پس از استقلال تهران و العین  در اختیار دارد. آنها در آخرین مصاف خود روز آینده در جدالی سرنوشت ساز در خانه خود مقابل العین به میدان می روند و باید تمام توان خود را به کار گیرند تا با پیروزی برابر این تیم به دور بعدی مسابقات صعود کنند.

 


تماشاگران الریان نیز حساب ویژه ای روی سه بازیکن خود یعنی رودریگو تاباتا، محسن متولی و سپاستین سوریا باز کرده اند، تا جای خالی حمدالله مهاجم مصدوم تیم را پر کنند. آنها توقع دارند تا با درخشش این سه بازیکن، سد العین را بشکنند و برای اولین بار در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا به دور بعدی صعود کنند.


تاباتا نیز به هواداران قول داده که برای خوشحال کردن هواداران به همراه سایر بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دهند.

 

1296059


هافبک تکنیکی الریان در خصوص دیدار برابر العین نیز گفته است: اسلحه ما  در این بازی هواداران هستند. آنها نقش بسیار زیادی می توانند در بازی برابر العین داشته باشند و این شجاعت را به بازیکنان بدهند که بهترین عملکرد را داشته باشند. ما انتظار داریم که برابر العین صندلی های ورزشگاه تا شماره آخر پر شود.


تاباتا که با سایت رسمی باشگاه الریان گفتگو کرده در خصوص کیفیت تیم العین نیز اضافه کرده است: العین دو سال پیش به فینال رقابت ها صعود کرد ولی تیم ما تمام ابزار لازم را برای شکست العین و رسیدن به مرحله حذفی دارد. ما از اشتباهات گذشته درس گرفتیم. ما در تمام بازی های مرحله گروهی به پیروزی نزدیک بودیم ولی یک سری اشتباهات کوچک سبب شد تا در برخی بازی ها امتیازات کامل را به دست نیاوریم ولی حالا کاملا آماده هستیم تا با پیروزی برابر العین به دور بعدی صعود کنیم.


وی در خصوص تمریناتی که برای آماده سازی جهت نمایش بهتر برابر العین انجام داده اند توضیح داد: تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشته ایم و بازیکنان با تمرکز بالا آماده این مسابقه هستند و آماده اند تا تاکتیک های مربی را در این مسابقه پیاده کنند. انگیزه بسیار بالایی برای خوشحال کردن هواداران دارند تا از دست دادن قهرمانی در لیگ را جبران کنند.

 

گفتنی است این آخرین شانس الریان برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات است و آنها پس از مصاف برابر العین باید خود را جهت حضور در مسابقات امیرکاپ قطر آماده کنند.

 

دیدگاه‌ها