کد خبر : 1518105 | 28 فروردين 1397 ساعت 12:37 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی: داور گفت از همان سمت بیرون برو

توضیح هافبک جوان استقلال در مورد تعویض!

هافبک جوان استقلال توضیحاتی در مورد تعویض خود ارائه کرد.

توضیح هافبک جوان استقلال در مورد تعویض!

به گزارش ورزش سه، فرشید اسماعیلی حدود دقیقه 85 بازی با علی قربانی تعویض شد اما به جای این که سمت او برود ترجیح داد از سمت دیگری از زمین بازی خارج بشود. 


بعد از این اتفاق این شائبه به وجود آمد که اسماعیلی به تعویض خود اعتراض کرده است و به همین دلیل هم حاضر نشد سمت علی قربانی برود که البته خودش این شائبه را تکذیب می کند.


فرشید اسماعیلی در مورد دلیل این اتفاق به خبرنگار ورزش سه گفت: اصلا چنین چیزی نیست و من هرگز اعتراضی نداشتم. وقتی تابلو تعویض بالا آمد چون من فاصله زیادی به خط کنار زمین داشتم، روشن ایرماتوف به من گفت از همان سمت بیرون برو.


او ادامه داد: اگر شما فیلم بازی را هم ببینید داور اجازه نداد سمت علی قربانی بروم و شاید چون وقت بازی در حال تمام شدن بود، برای جلوگیری از اتلاف وقت چنین تصمیمی را گرفت. هرگز من به خودم اجازه نمی دهم به تعویض اعتراض کنم.


هافبک استقلال در مورد پیروزی استقلال برابر الهلال هم گفت: ما چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل هم آقای شفر مجبور شد از چند بازیکن در پست غیر تخصصی استفاده کند. با این حال ما از همان ابتدا برای پیروزی وارد زمین شدیم و با این 3 امتیاز مقتدرانه به مرحله بعد صعود کردیم.

دیدگاه‌ها