کد خبر : 1518207 | 28 فروردين 1397 ساعت 18:55 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

بادران 7 – صبای قم صفر

لیگ یک/ آخرین امیدهای بادران روی کاغذ

بادران در دیداری آسان همانطور که انتظار می رفت موفق شد با یک برد پر گل مقابل صبای قم هفته سی و دوم را پشت سر بگذارد.

لیگ یک/ آخرین امیدهای بادران روی کاغذ

به گزارش "ورزش سه"، بادران و صبای قم برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ دسته اول بودند که در این دیدار شاگردان محمد ربیعی یک شکست سنگین دیگر را به صبایی ها تحمیل کرد. بادرانی ها نیمه اول را با گل های محمد آبشک (4) و میثم مجیدی (18) به رختکن رفتند. اما با شروع نیمه دوم و افت صبایی ها عرصه بر آنها تنگ شد و حملات دامنه دار بادرانی ها 5 گل دیگر برایشان در پی داشت.


بادران نیمه دوم را نیز همانند نیمه اول در دقیقه چهارم با گلزنی علی خسرونژاد (49) آغاز کرد. مهرداد رضایی (66) و کریم اسلامی (68) طی دو دقیقه شمار گلهای بادران را به عدد 5 رساندند. اما این پایان ماجرا نبود چرا که با گلزنی دوباره علی خسرونژاد (85) صبایی ها 6 تایی شدند و در ثانیه های پایانی بازی با گلزنی مهران گلزاری (4+90) برد 7 بر صفر نصیب محمد ربیعی و شاگردانش شد.


بادران با این برد 56 امتیازی شد و به رده پنجم رسید. آنها که تا اواسط دور برگشت با نمایش خوبی از مدعیان صعود بودند، ناگهان دچار افت شدند و از رقبای خود عقب افتادند. نارنجی های تهرانی با این برد هنوز اندک شانسی برای صعود دارند که بسیار ضعیف به نظر می رسد. آنها هفته آینده در دیداری حساس میزبان تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان خواهند بود. صبای قم نیز با این شکست با همان 12 امتیاز در رده هفدهم باقی ماندند و رکورد 73 گل خورده را به نام خود ثبت کردند. صبایی ها نیز هفته آینده میزبان ماشین سازی تبریز خواهند بود.

دیدگاه‌ها