کد خبر : 1518223 | 28 فروردين 1397 ساعت 19:38 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد‌شکنی صبا در لیگ یک با 73 گل خورده

صبای قم با شکست 7 بر صفر مقابل بادران جمع گلهای خورده اش در این فصل را به عدد 73 رساند.

رکورد‌شکنی صبا در لیگ یک با 73 گل خورده

به گزارش "ورزش سه"، صبای قم در رقابت های این فصل دسته اول دوران کابوس واری را سپری می کند و با قبول شکست های پرگل هفته هاست سقوطش به لیگ دسته دوم مسجل شده است. آنها در این فصل مربیان زیادی را روی نیمکت خود دیده اند. مسعود راشکی، سهراب بختیاری‌زاده، اسماعیل اسماعیلی، ناصر بختیاری‌زاده، هومن افاضلى، سلمان تاجدار و علی فلاح‌دار مربیان صبا در این فصل بودند که یا برکنار شدند یا استعفا کردند.  


صبایی ها در هفته های اخیر شکست های سنگینی را مقابل حریفان خود تجربه کرده اند تا رکورد 73 گل خورده را در فاصله 2 هفته باقی مانده به پایان فصل را به نام خود ثبت کنند. آنها در حالی عنوان بدترین خط دفاعی را به خود اختصاص داده اند که مقابل نساجی 6 گل و اکسین 8 گل را دریافت کرده بودند.


صبای قم در دیدار هفته سی و یکم خود در مصاف با رفسنجان در حالیکه تا اواسط نیمه دوم با 7 گل عقب افتاده بود، در حرکتی غیرحرفه ای زمین بازی را ترک کرد تا با حکم احتمالی کمیته انضباطی باخت 7 گله را با 3 گل تعویض کند. آنها در دو هفته پایانی لیگ دسته اول باید به مصاف ماشین سازی تبریز و فجرسپاسی شیراز بروند.


صبایی ها با یک برد، 9 تساوی و 21 باخت و کسب 12 امتیاز در رده هفدهم قرار دارند. 23 گل زده این تیم باعث شده تفاضل گل منفی 50 را برای این تیم شاهد باشیم. بعد از صبای قم راه آهن سقوط کرده با 61 گل دومین خط دفاعی ضعیف دسته اول را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها