کد خبر : 1518365 | 29 فروردين 1397 ساعت 12:03 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسکو؛ چند قدم تا خوشبختی(عکس)

خونه به خونه بابل با پیروزی برابر شهرداری ماهشهر در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته اول یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر لقب گرفت.

به گزارش " ورزش سه" رقابت های لیگ یک در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می شود که رقابت های تیم های بالانشین به اوج حساسیت خود رسیده است. خونه به خونه بابل با هدایت دراگان اسکوچیچ یکی از مدعیان اصلی است که توانست با برد در هفته سرنوشت ساز سی و دوم با 60 امتیاز در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی های به رده دوم برسد.


خونه به خونه هم مانند نفت مجسد سلیمان همه چیز را در اختیار دارد و می تواند با دو برد به لیگ برتر و این اتفاق بزرگی برای این تیم نوپا و سرمربی جوان و کرواتش است. اسکوچیچ از هفته بیستم رقابت های لیگ یک جانشین جواد نکونام در تیم خونه به خونه شد و در دوازده بازی که روی نیمکت این تیم نشست 7 برد 4 تساوی و تنها یک باخت به دست آورد. تنها باخت خونه به خونه هفته گذشته و برابر تیم ملوان انزلی رقم خورد.

 

1296760


اسکوچیچ اما توانست تیمی را که نکونام به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسانده بود را با برد مقابل استقلال خوزستان به فینال جام حذفی برده و حریف استقلال برای کسب سهمیه آسیا شود. او حالا چند قدم تا خوشبختی بیشتر فاصله ندارد. خونه به خونه به سه برد می تواند تبدیل به تیم خوشبخت سال شده و علاوه بر صعود به لیگ برتر ، قهرمانی جام حذفی و صاحب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شود. شاید قهرمانی اسکو و یارانش در جام حذفی دشوار باشد اما صعود این تیم به لیگ برتر می تواند به معنای فتح یک جام برای خونه به خونه و هواداران پرشورش در بابل باشد.

 

1296759

 

1296758

 

1296757

دیدگاه‌ها