کد خبر : 1518426 | 29 فروردين 1397 ساعت 15:54 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

دبلی که حکم حذف آبی‌های عربستانی را امضا کرد

چرا پیروزی استقلال برابر الهلال ارزش مضاعف دارد؟

استقلال با پیروزی برابر الهلال در دو بازی رفت و برگشت موفق شد به عنوان صدرنشین از گروهش صعود کند، اتفاقی که با توجه به شرایط دو تیم ارزش ویژه ای دارد.

چرا پیروزی استقلال برابر الهلال ارزش مضاعف دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اسیا با هم گروهی با العین، الریان و الهلال موفق شد به عنوان صدر نشین صعود کند اما به نظر پیروزی برابر الهلال در هر دو بازی رفت و برگشت مهمترین نقش را در صعود این تیم به دور بعد ایفا کرد.


اهمیت دبل کردن زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم استقلال در هر دو بازی رفت و برگشت اختیاری در انتخاب کشور میزبان نداشت.


استقلال بعد از اینکه مشخص شد نمی تواند در ایران از الهلال میزبانی کند، کشور قطر را به عنوان میزبان انتخاب کرد که نفوذ عربستانی ها باعث شد این کشور مورد تایید ای اف سی قرار نگیرد و آبی ها در عمان میزبان نماینده عربستان بشوند.


استقلال در بازی رفت در عمان با ارائه فوتبال مالکانه موفق شد الهلال را شکست بدهد و در بازی برگشت با وجود غیبت بازیکنانی مثل مجید حسینی، روزبه چشمی و امید ابراهیمی و البته مصدومیت فرشید باقری در دقیقه 2 بازی با پیروزی یک بر صفر حکم صدرنشینی خود را امضا کند.


هرچند الهلال به عنوان قهرمان عربستان از دور بازی های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد اما نباید فراموش کرد استقلال مهمترین نقش را در این اتفاق ایجاد کرد چراکه تنها تیمی بود که موفق شد این تیم پرقدرت را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست بدهد.

دیدگاه‌ها