کد خبر : 1518528 | 30 فروردين 1397 ساعت 01:11 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی خارج از خانه میلان مقابل تورینو

میلان در دیداری خارج از خانه مقابل تورینو به تساوی 1-1 رضایت داد.

تساوی خارج از خانه میلان مقابل تورینو

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان گنارو گتوزو در دقیقه 9 از حریف پیش افتادند اما در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند و به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 5 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای فرانک کسیه روی آنسالدی در محوطه جریمه میلان باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. بلوتی پشت توپ قرار گرفت اما علی رغم اینکه دوناروما جهت ضربه را اشتباه تشخیص داد، توپ را به تیر زد.

در ادامه بازیکنان میلان بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 9 به گل رسیدند. بوناونتورا که روی پاس لوکاس بیلیا صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی دروازه را باز کرد.

در ادامه بازی از سوی هر دو تیم هجومی دنبال شد و موقعیت های برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. به این ترتیب نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 63 روی اشتباه زاپاتا، تورینو صاحب موقعیت شد اما ضربه آنسالدی راهی به چهارچوب دروازه میلان پیدا نکرد.

اما تلاش تیم میزبان برای رسیدن به گل سرانجام در دقیقه 70 نتیجه داد. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال آدام لیائیچ روی تیر اول به دی سیلوستری رسید و او هم با یک ضربه سر قدرتمندانه، کار را تمام کرد.

در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند و هر یک موقعیت های خطرناکی هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در سومین دقیقه وقت های اضافه، دی سیلوستری با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا تورینو 10 نفره شود اما این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها