کد خبر : 1519362 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 21:11 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

از موقعیت‌هایمان بهره نبردیم؛

ابراهیم‌زاده: اشتباه کردیم و باختیم

مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید که زاهدی فر تمایلی برای سرعت دادن به بازی نداشته است.

ابراهیم‌زاده: اشتباه کردیم و باختیم

به گزارش "ورزش سه"، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری بعد از شکست سپاهان مقابل استقلال خوزستان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

  • از موقعیت هایمان بهره نبردیم


 در نشست دیروز هم گفتم هر دو تیم مطمئن به بقا هستند. شروع خوبی داشتیم ولی متاسفانه اشتباهاتی کردیم که نتیجه از دست رفت. از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و حریف از فرصت‌هایش بهترین بهره را برد. به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم.

 

  • خودمان اشتباه کردیم


شرایط آب و هوایی اثری در نتیجه نداشت و بیشتر خودمان اشتباه کردیم. در نیمه اول باد اجازه نمی‌داد کار کنیم. در نیمه دوم هم باد متوقف شد که این مسئله به سود استقلال خوزستان بود.

 

  • زاهدی فر چهار بار برای ما سوت زده و چهار بار باختیم


زاهدی‌فر امسال چهار بازی برای ما داور بوده است که در هر چهار بازی باختیم. در بازی با پرسپولیس باید احمدزاده را اخراج می‌کرد که اینطور نشد و این بازیکن پاس گل تیمش را داد. او در نیمه اول بازی را خیلی می‌خواباند. در نیمه اول بازیکن ما موقعیت خوبی داشت و اگر آوانتاژ می‌داد موقعیت گل داشتیم اما او اعلام خطا کرد. او برای شروع مجدد بازی و موقعیت قرار گرفتن توپ حساسیت زیادی به خرج می‌داد. او می‌خواست بازی را آرام کند تا این شرایط به سود خودش باشد. داوران می‌توانند با سرعت دادن به بازی به تیم‌ها بازی سرعتی را آموزش دهند. با آوانتاژ دادن به موقع می‌توانند این کار را بکنند.

دیدگاه‌ها