کد خبر : 1519387 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 21:55 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان شفر برای مجید جلالی (عکس)

سرمربی تیم فوتبال استقلال روز پرهیاهویی را در کنار زمین سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب ترین بازی های هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر امروز در ورزشگاه آزادی بین تیم های استقلال و پیکان برگزار شد.

 

آبی های پایتخت با وجود اینکه گل اول بازی را از حریف دریافت کردند توانستند دو بر یک پیش بیفتند و پس از آن هم علی رغم اخراج داریوش شجاعیان، یک بار دیگر از حریف خود جلو افتادند تا در نهایت با برتری 3 بر 2 زمین مسابقه را ترک کنند.

 

این بازی آخرین امید شاگردان مجید جلالی برای کسب سهمیه آسیایی بود و آنها باید بر استقلال غلبه می کردند تا واپسین شانس های آسیایی شدن خود را جستجو کنند. در سمت مقابل استقلال که با تساوی هفته قبل کمی نگران شده بود، امروز نیاز داشت امتیازات کامل دیدار خانگی خود را کسب کند تا به هدف اصلی یعنی نایب قهرمانی لیگ نزدیک شود.

 

علاوه بر جذابیت هایی که در زمین بازی وجود داشت و دیدار پرگل و پربرخوردی که بازیکنان از خود به نمایش گذاشتند، یک نبرد دیگر هم چند متر دور تر و در کناره های خط طولی زمین در حال اجرا بود؛ نبردی که البته یک بازیگر فعال تر داشت و آن هم وینفرد شفر بود. سرمربی آلمانی استقلال در طول دقایق این بازی تحرکات بسیار زیادی داشت و هم با مجید جلالی هم با تیم داوری اینتراکشن زیادی ایجاد کرد. دست زدن برای داور در هنگام اخطار گرفتن بازیکنان استقلال یا اشاره های دستی که به سمت جلالی داشت، گوشه هایی از رفتارهای خاص شفر در کنار زمین بود. همچنین پس از به ثمر رسیدن گل برتری استقلال در دقایق پایانی، شفر عکس العمل های خیلی هیجانی از خود نشان داد و به نظر می رسید می خواست سمت کسی در آن منطقه برود که مربیان استقلال او را کنترل کردند و از این مسئله جلوگیری کردند.

 

اگرچه پیرمرد آلمانی نشان داده همیشه کنار خط فعالیت زیادی دارد اما تحرکات امروز او به خوبی نشان می داد نبرد سهمیه و بازگشت به روند پیروزی چقدر برای استقلال حائز اهمیت بود.

 

 

 

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها