کد خبر : 1519573 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 15:55 | 210.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال بهترین تیم غرب آسیاست

مجید جلالی: از منصوریان گله دارم

سرمربی پیکان به شدت از رفتار سرمربی آلمانی استقلال در بازی شب گذشته دلخور است.

مجید جلالی: از منصوریان گله دارم

مجید جلالی که تیمش روز گذشته با نتیجه 3 بر 2 از استقلال شکست خورد،  در گفت و گو با "ورزش سه" صجت های جنجالی در مورد بازی شب گذشته، درگیری اش با شفر و البته منصوریان به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

 

قبول دارید بازی روز گذشته یکی از زیباترین بازی های لیگ امسال بود؟


بله واقعا بازی خوبی بود و یک فاصله خوب هشت نه روزه بین بازی با استقلال خوزستان و استقلال داشتیم و  وقت داشتیم خیلی خوب سبک بازی مان را طراحی کنیم. این بچه ها می دانستند امکان گل خوردن مان از استقلال صفر می شود اگر ضربه ایستگاهی نخوریم یا خودمان اشتباه نکنیم. می دانستیم اگر این دو حالت را از استقلال می گرفتیم، تمام راه های نفوذی آنها بسته می شد و بچه ها خوب برنامه های ما را عملیاتی کردند.


ولی به هرحال تیم شما 3 گل دریافت کرد و طبیعی است در این شرایط بازیکنان هم اشتباه هایی داشته اند.


بله حرف شما درست است. اگر در گل اول روی ضربه کرنر ماهان رحمانی اشتباه نمی کرد آن گل شکل نمی گرفت و ما گل دوم را هم خیلی زود دریافت کردیم چون دقایقی تمرکز خود را از دست دادیم. بعد از گل دوم، بچه ها دوباره توانستند اعتماد به نفس خود را  بدست بیاورند و گل دوم را زدیم ودرحالی که ما حمله ور بودیم و در شرایطی که می خواستیم گل برتری را بزنیم، اشتباه فاحش داشتیم و علی رغم بازی درخشان گل سوم را دریافت کردیم.


شما در پایان این بازی بحث پرمهره بودن استقلال را مطرح کردید در حالی که خودتان هم در پاس این شرایط را تجربه کرده بودید و البته شرایط پیکان را می دانستید و سرمربی این تیم شدید. این موضوع را قبول دارید؟


دقیقا همین است و در پاس هم که مهره داشتم قهرمان شدیم. در فوتبال تا حد زیادی مهره ها کارها را جلو می برند. وقتی بازیکن با کیفیت زیادی داشته باشی، می توانید تاکتیک های بیشتری داشته باشید. به جرات می گویم اگر  نیمکت استقلال برای ما باشد ما در کورس قهرمانی هستیم، می توانیم تیمی باشیم در حد تیمی که برای قهرمانی مبارزه می کند. در ضمن من به پرمهره بودن استقلال اعتراضی نداشتم، من می گویم این واقعیت است که ما هم آن را پذیرفته ایم. کل تیم ما که روز گذشته در زمین بازی کرد دو و نیم میلیارد قیمتش بوده و این مساوی است با رضایت نامه یکی از بازیکنان استقلال. 3 هافبک میانی من جوان هستند، امیرحسین کریمی 22 ساله است، ماهان رحمانی 21 سال سن دارد و خدا بنده 18 ساله است و شما می بینید ما با همین جوان ها می توانستیم امتیاز بگیریم.


در مورد استقلال شفر صحبت کنید، این تیم چه فرقی با قبل خود دارد و چقدر قدرتمند شده است؟


من قبول دارم و قبلا هم گفته ام استقلال شفر بهترین تیم غرب آسیا است ولی عملا ما در بازی می توانستیم آنها را کنترل کنیم و متمرکز شده بودیم روی ضعف آنها، ما بعد از گل اول دو موقعیت عالی داشتیم و حتی توپ هم که به استقلال می دادیم می دانستیم چطور آنها را کنترل کنیم. امید ابراهیمی، شجاعیان و چپاروف بازیکنان خوبی هستند و تازه روزبه چشمی هم در این بازی بیرون ماند و چند بازیکن دیگر دارند که مقابله با آنها کار را برای هر حریفی سخت می کند.


چه اتفاقی افتاد که در طول بازی با شفر درگیری داشتید؟


من از اینکه او علیه داور حرف می زد در حالی که در خیلی صحنه ها داور به نفع آنها سوت زد ناراحت شدم و به داور چهارم گفتم چرا فضای بازی را می خواهد عوض کند. مشخص بود داور می خواهد منصفانه قضاوت کند اما در تمام طول بازی برای داور دست می زند یا حمله ور می شد و فضاسازی می کرد. من عکس العملی نداشتم و فقط گفتم برای چه فضا سازی می کند. داور فقط سعی می کرد به نفع استقلال سوت نزند. شفر بعد از گل رفتارهای زننده ای انجام داد  که من تعجب می کنم از یک مربی حرفه ای که سال ها در فوتبال فعالیت کرده است.
شفر دقیقا چه  حرکاتی انجام داد؟


 به هرحال از دور حرکاتی می کرد که اصلا جالب نبود و در شان یک مربی نبود.


از نظر شما شفر باید رفتارهای کنار خطش را کنار بگذارد؟

 

اگر قرار باشد یک تیم با این رفتارها بالا بیاید شخصیت آن تیم زیر سوال می رود. استقلال یکی از پرمهره ترین تیم های ایران است و من از منصوریان می خواهم یک گله  کنم به عنوان کسی که دوستش دارم و شاگردم بوده است. منصوریان تیم به این خوبی را جمع کرده ولی چرا تمرکزش را روی کارش نگذاشت؟  چرا می رفت به سمتی که با هوادار ارتباط برقرار کند و آنها را راضی نگه دارد؟ چرا 2 دستیار با تجربه نیاورد در حالی که می توانست با این تیم کارهای بزرگ انجام بدهد؟ اگر منصوریان این کارها را  می توانست انجام بدهد الان استقلال برای او بود، البته اگر حواسش به کارش بود.

دیدگاه‌ها