کد خبر : 1519590 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 17:50 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

شکست های متوالی استقلال در پرونده های حقوقی

ضعف کمیته حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال با شکست های متوالی این تیم در پرونده های حقوقی همراه شده است.

شکست های متوالی استقلال در پرونده های حقوقی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در نهایت در پرونده پئیچ کروات بعد از نزدیک به یک سال باخت تا مجبور به پرداخت رقمی نزدیک به 360 هزار دلار به این بازیکن کروات شود. نکته عجیب درباره این پرونده، محکوم شدن استقلال به پرداخت رقم سال دوم قرارداد این مهاجم کروات در شرایطی است که این بازیکن در سال دوم قرارداد خود در لیگ آلبانی حضور داشت.


آبی های تهرانی مدت زمان زیادی است که در مجامع بین المللی در پرونده های مختلف شکست می خورند و البته کمیته حقوقی و وکلای این باشگاه در پرونده های داخلی نیز وضعیت مناسبی ندارند. ضعف کمیته حقوقی آبی ها با حضور لطفی به جای بزرگی برطرف نشد و استقلال ابتدای هفته در شرایطی که قراردادی متفاوت با جباری داشت، در نهایت به پرداخت رقمی نزدیک به 640 میلیون به جباری محکوم شد تا در کنار پرداختی 160 میلیونی ابتدای فصل، آبی ها به این بازیکن800 میلیون پرداختی داشته باشند.


استقلالی ها همچنین در پرونده های کمیته انضباطی نیز همواره مشکلاتی داشتند و شرایط این تیم به شکلی است که شفر در چند مرحله برای جبران کم کاری و ناکامی مدیران حقوقی و وکلای این باشگاه که در کمیته انضباطی حضور دارند در نشست های خبری خود اقدام کند.  محرومیت هواداران، جریمه های سنگین و غیر قابل قبول برای هواداران در طی سال های گذشته و البته شکست در اکثریت پرونده های کمیته تعیین وضعیت که برای این باشگاه هزینه های گزافی داشته باعث شد تا افتخاری دست به تغییر در کمیته انضباطی بزند و لطفی را جانشین بزرگی کند اما حضور رئیس جدید برای این کمیته باز هم کمکی به استقلال در پرونده های انضباطی نکرد.

دیدگاه‌ها