کد خبر : 1520372 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 17:55 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: از درگیری هایم با ونگر پشیمانم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که آرسن ونگر باعث بهتر شدن خودش و تیم منچستریونایتد شد.

مورینیو: از درگیری هایم با ونگر پشیمانم

به گزارش "ورزش سه"، ونگر که هفته گذشته اعلام کرد در پایان فصل از آرسنال جدا خواهد شد، روز یکشنبه برای آخرین بار به عنوان سرمربی توپچی ها در الدترافورد مقابل منچستریونایتد قرار خواهد گرفت.

مورینیو همچنین تایید کرد که به خاطر رابطه پرتنش خودش با ونگر افسوس می خورد اما امیدوار است که هوداران منچستریونایتد در دیدار روز یکشنبه به این مربی فرانسوی احترام کافی بگذارد.

او به خبرنگاران گفت:" همیشه احساس می کنم که بزرگترین رقیبان همیشه بهترین دوستان هستند زیرا آنها هستند که ما را مجبور می کنند تا بالاترین سطح توانایی های مان را ارائه بدهیم.

فکر می‌کنم هواداران منچستریونایتد می دانند که تا سال 2004، برای یک دهه رقابت اصلی بین آنها و آرسنال، بین سرالکس و ونگر بود. آنها می دانند که تیم فوق العاده آرسنال، منچستریونایتد را بهتر و بهتر کرد.

 

1298047

 

امیدوارم آنها این را احساس کنند و امیدوارم او واکنش خوبی دریافت کند. او احساس احترامی که ما به او داریم را دریافت خواهد کرد."

مورینیو در هر دو مقطع حضورش در فوتبال انگلیس جنگ های لفظی تندی با ونگر داشت و حتی یک بار او را "متخصص ناکامی" توصیف کرد اما اکنون از آن اتفاقات پشیمان است.

"چیزهای کوچکی هست که بدون آنها می توانست شرایط بهتر باشد؛ بعضی رفتارها، بعضی چیزهای کوچک. بدون آنها شرایط بهتر بود.

من حالا بدون آنها احساس بهتری دارم، بدون تردید. اما وقتی در سال 2004 به لیگ برتر آمدم، آرسنال قهرمان بود، تیم شکست ناپذیر و پس از آن من آمدم. آنها کاری کردند که ما با تمام توان بازی کنیم. آیا از اتفاقات بد بین مان پشیمان هستم؟ بله، پشیمانم."

دیدگاه‌ها