کد خبر : 1520377 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 18:44 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: اینیستا باعث شد فوتبال را بهتر درک کنم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی به تمجید از عملکرد آندرس اینیستا پرداخت.

گواردیولا: اینیستا باعث شد فوتبال را بهتر درک کنم

به گزارش "ورزش سه"، در 4 سال دوران حضور روی نیمکت باسا، اینیستا روزهای شیرینی را زیر نظر گواردیولا طی کرده و به انواع افتخارات دست یافت.

 

خداحافظی اینیستا: "من می توانم 3 دقیقه توضیح دهم که اینیستا نه فقط معنای بارسلونا، بلکه معنای فوتبال بود. دوران حضور من در بارسا بدون اینیستا امکان پذیر نبود و تماشای فوتبال او باعث شد من بهتر فوتبال را درک کنم.

 

1298536

 

آنچه که او در زمین ارائه داد، فراتر از آن چیزی بود که به دست آورد. نکته مهم عملکرد همیشه حرفه ای اینسیتا در زمین بود و من هم از آندرس سپاسگزارم و هم بهترین ها را برایش آرزو می کنم.

 

امیدوارم اینیستا روزی به بارسلونا بازگردد تا آموخته های خود را به جوانان این تیم آموزش دهد. من از کنار زمین نکات زیادی با دیدن و اینکه چگونه با طبیعت فوتبالی خود باعث آسان تر شدن اتفاقات می شد را یاد گرفتم. در فوتبال اینیستا یک هدیه با خوی طبیعی وجود داشت که قابل مقایسه با هیچ کس نیست."

 

دیدار برابر وستهام: "چند روز استراحت کردیم و حالا برای این بازی تمرین می کنیم. اگر ثبت رکورد باعث افزایش تمرکز تیمی شود فوق العاده خواهد بود. هدف ما قهرمانی بود و حالا باید در مورد عملکرد در بازار نقل و انتقالات با باشگاه صحبت کنیم."

دیدگاه‌ها