کد خبر : 1520392 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 18:45 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد ٠-تراکتور ١؛ ساغلام با برد از اهواز خارج شد

تراکتورسازی تبریز موفق شد تا با تک گل احسان پهلوان برابر فولاد خوزستان به پیروزی برسد.

فولاد ٠-تراکتور ١؛ ساغلام با برد از اهواز خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ١٧ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان ساغلام موفق شدند تا با گل احسان پهلوان در دقیقه ٧٨ به پیروزی برسند.


هفته سی ام لیگ برتر، تعداد هواداران:٢٠٠نفر
داور: وحید صالحی

 

ترکیب فولاد :

حامد لک، فرزاد جعفری، ایوب والی، عبدالله کرمی، احمد عبدالله زاده، عبدالله ناصری، صابر حردانی(٧٠ آرش افشین)، ایمان مبعلی(٧٠ هیثم هاشمی)، فرشاد جانفزا(٤٦نوید عاشوری)، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید 

سرمربی: سید سیروس پورموسوی

 


ترکیب تراکتورسازی :

آلمیدا، علی اسماعیلی، محمد مسلمی پور، عارف آقاسی، رضا شربتی، مهدی کیانی، علی طاهران، احسان پهلوان، حامد حسنعلی زاده، ارسلان مطهری و محمدرضا آزادی

سرمربی: ساغلام

 

1298564

 


بهترین بازیکن:


احسان پهلوان موفق شد تک موقعیت تیمش در نیمه دوم را به گل تبدیل کند و باعث برتری تیمش شود.

 

 

خلاصه بازی:


تیم فوتبال فولاد خوزستان در آخرین بازی خانگی لیگ هفدهم با یک گل مقابل تراکتورساز ی تبریز شکست خورد.

نیمه اول بازی فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز فاقد سرعت و کیفیت لازم بود و بازیکنان 2 تیم در این نیمه نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه غدیر هم در جریان بازی شعارهایی علیه مدیرعامل و سرمربی فولاد خوزستان سر می‌دادند تا نا رضایتی خود را از عدم کسب سهمیه آسیایی اعلام کنند.

ضربه سر ایوب والی در پی کرنر ارسالی ایمان مبعلی مهم‌ترین فرصت فولادی‌ها در نیمه اول بود که از کنار دروازه به اوت رفت. تراکتورسازی هم در دقیقه 44 تا مرز فتح دروازه فولاد خوزستان پیش رفتند که حامد لک با دو واکنش تماشایی ابتدا شوت محمدرضا آزادی و در برگشت ضربه‌ی احسان پهلوان را دفع کرد تا بازیکنان فولاد و تراکتورسازی با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در ابتدای نیمه دوم، هرکدام از تیم‌ها با یک تعویض به میدان آمدند تا بازی بهتری نسبت به نیمه اول ارائه کنند. بازیکنان فولاد خوزستان با فرارهای صابر حردانی و حسن بیت‌سعید از جناحین سعی در عبور از مدافعان کناری تراکتورسازی و تغذیه رحیم زهیوی داشتند. یاران تراکتورسازی هم مترصد انجام ضدحملاتی برای نزدیک شدن به دروازه فولاد بودند.

پس از اینکه حملات عجولانه‌ی تیم فولاد خوزستان خطری جدی روی دروازه تراکتورسازی ایجاد نکرد، سید فاخر تهامی مهاجم آبادانی تراکتورسازی که در دقیقه 70 به میدان آمده بود، پایه‌گذار گل اول بازی برای تراکتورسازی شد و احسان پهلوان دروازه حامد لک دروازه‌بان باتجربه‌ی میزبان را گشود.

این گل باعث شد تا بازیکنان فولاد خوزستان برای جبران نتیجه تلاش کنند و در دقیقه 89 اولین خطر جدی در نیمه دوم را روی دروازه تراکتورسازی به وجود بیاورند اما ضربه کم‌جان آرش افشین توسط دروازه‌بان حریف برگشت داده شد تا این فرصت عالی از دست برود.

 

شرح گل:


0-1 (تراکتورسازی): سید فاخر تهاجمی بازیکن آبادانی و تازه‌نفس تیم تراکتورسازی از منطقه راست خط دفاعی فولاد خوزستان نفوذ کرد و پاس وی درون محوطه به احسان پهلوان رسید تا این بازیکن ریزنقش با ضربه‌ای زمینی گل اول بازی را به ثمر برساند.

 


اتفاق ویژه:
 

فولاد خوزستان که می توانست در صورت برتری تا رتبه ششم جدول بالا بیاید، با باخت در این دیدار در همان رتبه هفتم به کارش پایان داد.

 

در حاشیه:


* شهرستان اهواز از شب گذشته شاهد ورود پدیده گرد و غبار بود و بازی فولاد و تراکتورسازی هم در هوایی آلوده برگزار شد.
* هواداران خوزستانی از این مسابقه استقبال زیادی به عمل نیاوردند و حدود هزار نفر از این مسابقه دیدن کردند. 
* تماشاگرانی که به استادیوم غدیر آمده بودند با سر دادن شعارهایی علیه مدیرعامل و سرمربی فولاد خوزستان نارضایتی خود از کسب سهمیه آسیایی را نشان می‌دادند.
* حدود 50 نفر از هواداران تراکتورسازی ساکن خوزستان با حضور در ورزشگاه غدیر اهواز بازی تیم محبوب‌شان را از نزدیک نظاره‌گر شدند.
* محمد نادری مدافع تراکتورسازی در جریان گرم کردن قبل از مسابقه آسیب دید و جایش را به محمد مسلمی‌پور داد.
* فرشاد جانفزا مهاجم فولاد خوزستان در جریان نیمه نخست از ناحیه سر آسیب دید و پس از مداوا شدن توسط کادر پزشکی تیمش به میدان بازگشت. جانفزا در ابتدای نیمه دوم جایش را به علی‌اصغر عاشوری هافبک تیمش داد.
* علاوه بر محمد نادری که در جریان گرم کردن قبل از بازی مصدوم شد، فرزاد حاتمی، محمد ابراهیمی، مهدی مهدی‌پور، محمد ایران‌پوریان، دانیال اسماعیلی‌فر و محمد نادری دیگر بازیکنان غایب تراکتورسازی در این مسابقه بودند.
* یوسف وکیا، میلاد بدرقه، مجتبی حقدوست، سینا مریدی و پیمان شیرزادی هم بازیکنان غایب فولاد بودند که به‌دلیل محرومیت با مصدومیت در بازی حضور نداشتند.
* هواداران فولاد خوزستان که از ابتدای مسابقه علیه مدیرعامل و سرمربی این تیم شعار می‌دادند، در پایان مسابقه هم اعتراضات خود را ادامه دادند و خواستار برکناری علیرضا اژدری‌زاده و سیروس پورموسوی شدند.

دیدگاه‌ها