کد خبر : 1520396 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 19:26 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: خیلی ها برای پدیده ایثار کردند

سرمربی پدیده در نشست خبری می گوید که برای ادامه بقای این تیم خیلی ها ایثار کردند.

مهاجری: خیلی ها برای پدیده ایثار کردند

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: از نوع فوتبال امروز می‌شود دفاع کرد و در بازی رفت هم روی فرصت طلبی و تیزهوشی گسترش فولاد بازی را واگذار کردیم و امروز این موضوع را به بازیکنانمان گوشزد کرده بودیم.


وی افزود: فصل سخت و پرفراز و نشیبی را سپری کردیم و همه‌ عوامل دست به دست هم داد تا نتوانیم روند خوب خود در نیم فصل اول را ادامه دهیم و حسرت به دل ماندیم. امیدوارم فصل بعد از اعتبارمان دفاع کنیم و این حسرت مانند امسال به دلمان نماند.


مهاجری بیان کرد: امروز چند موقعیت خوب داشتیم که روی بی دقتی بازیکنان و عملکرد خوب دروازه‌بان گسترش، به گل نرسیدیم. خیلی‌ها ایثار کردند تا پدیده بتواند کارش را ادامه دهد و وقتی به سرنوشت تیم‌هایی مثل استیل آذین نگاه می‌کردیم، ترس ما بیشتر می‌شد و حاشیه‌ها تمرکز بازیکنان را به هم می‌زد. من به مسئولان قول داده بودم که در سه بازی آخر، هفت امتیاز بگیریم و دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم.


وی گفت: امسال تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی، برخلاف هزینه‌هایی که کرده بودند، انسجام لازم را نداشتند و باید قدر تیم‌هایی مثل تراکتور و سپاهان را که قدمت دارند، بدانیم و همچون ابومسلم از دستش ندهیم.

 

وقتی بازیکنی بعد از گلزنی، لوگوی باشگاهش را می‌بوسد، این یعنی آن باشگاه قدمت دارد و این حسرت به دل ما ماند که تیمی مانند پدیده که در حال کسب تجربه بود، این بلا سرش آمد.

دیدگاه‌ها