کد خبر : 1520411 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 19:44 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح‌زاده: امروز ماحصل یک سال تلاشم بود

دروازه‌بان سایپا از عملکردش در دیدار برابر پیکان ابراز رضایت می‌کند.

فلاح‌زاده: امروز ماحصل یک سال تلاشم بود

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده بعد از دیدار پیکان و سایپا در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر توانستم روز خوبی داشته باشم که ماحصل تلاش یک سال اخیرم بود و توانستم بهتر از هفته های قبل کار کنم تا سه امتیاز را بگیریم و به کارمندان باشگاه سایپا هدیه کنیم؛ بالاخره بازی با پیکان برای آنها حیثیتی است و خیلی خوشحال هستم که توانستم بازی خوبی انجام دهم.

او با بیان اینکه جذابیت بازی های همزمان به همین تغییر نتایج است، ابراز کرد: خودم وقتی به رختکن آمدم، متوجه شدم استقلال و ذوب آهن برنده شده‌اند؛ به نتیجه گرفتن سپاهان و نفت امیدوار بودیم تا سهمیه آسیایی خود را قطعی کنیم ولی حالا هم امیدمان به خداست تا ان‌شاالله آسیایی شویم.

دروازه بان سایپا ادامه داد: بازی خوبی بود؛ خدا را شکر توانستیم دو گل در نیمه اول بزنیم و همه جوره از تیم حریف بهتر بودیم که چند موقعیت هم از دست دادیم؛ در نیمه دوم هم طبیعی بود که در زمین حریف آنها هجومی‌تر بازی کنند و ما عقب بشینیم.

فلاح زاده در خصوص عملکردش در این فصل گفت: اگر تلاش کنید و زحمت بکشید، یک جاهایی نتیجه‌اش را می‌بینید؛ امسال خیلی زحمت کشیدم و تشکر ویژه‌ای هم از آقای بهزاد غلامپور دارم که این فصل برای من و آقای اخباری خیلی زحمت کشید؛ توانستم با تمرینات مدرن بهتر شوم.

او پیرامون رقابت با اخباری عنوان کرد: از آقای دایی که لطف کردند و به من بها دادند و حمایت داشتند، تشکر می‌کنم؛ تجربه رقابت با گلرهای زیادی طی فصول اخیر داشتم؛ ابتدای فصل اگر فکر می‌کردم نمی توانم در این تیم بازی کنم، قطعا در سایپا نمی‌ماندم ولی خدا را شکر توانستم امیدهایم را زنده کنم.

دیدگاه‌ها