کد خبر : 1520420 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 19:55 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک و تسلیت سرمربی تراکتور سازی

ساغلام :حمایت هواداران را احساس نکردیم

تراکتورسازی موفق شد تا در اهواز برابر فولاد با تک گل پهلوان بازی را برنده شود.

ساغلام :حمایت هواداران را احساس نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، ارطغرول ساغلام پس از پیروزی به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، ارطغرول ساغلام پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: این فصل خیلی برای ما خوب تمام نشد از این جهت می‌گویم که ما در قسمت پایین جدول ماندیم. هدف ما این بود که فصل را با شرایط بسیار خوب تمام کنیم و می‌خواستیم این برد را به هواداران عزیزمان تقدیم کنیم.


وی ادامه داد: وقتی به تراکتورسازی آمدیم، تیم از چهار بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده بود و با تیمی که سقوط می‌کرد، سه امتیاز فاصله داشتیم. در محیط اطراف باشگاه و نیز در باشگاه تراکتورسازی، دوره بدی را می‌گذراندیم. کسانی که سال‌های طولانی و حتی 25 سال در باشگاه تراکتورسازی حضور دارند و می‌گویند امسال اولین بار است که چنین مشکلاتی را در باشگاه می‌بینند.

 

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه این باشگاه مشکلات اقتصادی زیادی داشته است، تصریح کرد: با کادر ناقص و کم، کار خود را آغاز کردیم و باید در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رفتیم. در مجموع بار سنگینی روی دوش ما بود و مجبور بودیم در این دو رقابت حساس شرکت کنیم. در دوره‌ای به تراکتورسازی آمدم که هواداران با تیم قهر کرده بودند و به ورزشگاه نمی‌آمدند. در دیدارهای خانگی خود، حمایت هواداران از خود را احساس نکردیم.

ساغلام با اشاره به اینکه توانست وظیفه خود در تبریز را به خوبی انجام دهد، گفت: در این دوره پُرفشار که پشت سر گذاشتیم، خستگی و مصدومیت، ما را آزار داد. خدا را شکر به هدفی که از ابتدا به اینجا آمدیم، رسیدیم و توانستیم تراکتورسازی را در لیگ برتر حفظ کنیم. خدا را شکر وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و من آرامشی که خدا به افرادی که وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند می‌دهد، را گرفتم. امیدوارم برد در این مسابقه و پایان فصل با کسب پیروزی، هدیه خوبی باشد به کسانی که کنار ما بودند و مشکلات را با آنها تجربه کردیم.

 

وی با اشاره به جنگندگی و تلاش بازیکنان تراکتورسازی اظهار داشت: در بازی امروز با بازیکنان جوان و بی‌تجربه به میدان رفتیم که آنها جنگندگی خود را در این مسابقه نشان دادند و من از آنها تشکر می‌کنم. این بازیکنان آنچه را که از دست‌شان برمی‌آمد، انجام دادند و پاداشی را که باید در قبال بازی کردن می‌گرفتند نه، بلکه پاداش جنگندگی خود را گرفتند.

 

سرمربی تراکتورسازی با تبریک به تیم‌های آسیایی گفت: به پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر شد و نیز تیم‌هایی که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند، تبریک و به تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ دسته اول، تسلیت می‌گویم. امیدوارم این تیم‌ها بتوانند در مدت کمی به لیگ برتر بازگردند. ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم، اما از اینکه تراکتورسازی را در لیگ برتر حفظ کردیم، خوشحالیم. بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: این فصل خیلی برای ما خوب تمام نشد از این جهت می‌گویم که ما در قسمت پایین جدول ماندیم. هدف ما این بود که فصل را با شرایط بسیار خوب تمام کنیم و می‌خواستیم این برد را به هواداران عزیزمان تقدیم کنیم.

دیدگاه‌ها