کد خبر : 1520448 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 20:10 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

همسایه ها به تساوی رضایت دادند؛

گسترش 0 – پدیده 0؛ پایان سرد فصل در تبریز

آخرین بازی تیم های فوتبال گسترش فولاد و پدیده در لیگ هفدهم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گسترش 0 – پدیده 0؛ پایان سرد فصل در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته پایانی لیگ هفدهم دو تیم گسترش فولاد و پدیده در ورزشگاه بنیان دیزل به دیدار یکدیگر رفتند. دیداری که در نهایت یک امتیاز برای هر دو تیم داشت.

 

هفته سی ام لیگ هفدهم، شنبه 07/02/97، ساعت 17، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: سعاد وفاپیشه                     کمک ها: حمیدرضا کنعانی و عباس پورحیدری

 

گسترش فولاد:
فرناندو دخسوس، مصطفی سالاری، احمدرضا زنده‌روح، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، علیرضا نقی‌زاده (46- سامان نریمان جهان)، آندرانیک تیموریان (74- سید محسن حسینی)، یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی‌فر (69- میلاد زنیدپور)، پیمان بابایی

سرمربی: فیروز کریمی

 

پدیده:
شهاب گردان، علی نعمتی، محمدرضا خانزاده، سعید صادقی، رضا ناصح، محمد اسماعیل نظری (92- رضا صدری)، اکبر صادقی، میلاد کمندانی (72- محمدمهدی مهدی خانی)، امین قاسمی‌نژاد، معین عباسیان، محمد قاضی

سرمربی: رضا مهاجری

 


شرح بازی:

آخرین بازی فصل برای تیم های گسترش و پدیده حساسیتی از لحاظ جدولی نداشت. گسترش در رده نهم جایگاه خود را تثبیت کرده بود و در بهترین حالت می توانست به رده هشتم برسد. از طرفی پدیده هم در بین 5 تیم نجات یافته از سقوط، بهترین وضعیت را داشت و در رده دهم جدول ایستاده بود. دیدار نه چندان حساس دو تیم امروز مطابق انتظار جذابیت خیلی خاصی هم نداشت و در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. گسترش با این تساوی 37 امتیازی شد و نهم ماند. پدیده هم به امتیاز 33 رسید اما با توجه به پیروزی تراکتورسازی رتبه دهم خود را از دست داد و در جایگاه یازدهم جدول فصل را به پایان رساند.
 

 

اتفاق ویژه:

مهم ترین لحظه این بازی صحنه ای بود که سامان نریمان جهان مهاجم تیم گسترش فولاد در شرایطی که تیمش در موقعیت مناسبی برای گلزنی مقابل پدیده قرار داشت به دلیل مصدومیت بازیکن حریف این موقعیت را به اوت زد. نریمان جهان فرصت بسیار مناسبی برای گشودن دروازه حریف داشت و در موقعیت سه به تک می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند اما این بازیکن تبریزی خوش اخلاق وقتی متوجه شد اسماعیل نظری هافبک پدیده روی زمین افتاده توپ را به اوت زد تا پزشکان برای رسیدگی به مصدومیت بازیکن حریف به زمین بیایند.

دیدگاه‌ها