کد خبر : 1520472 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 22:01 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

سه واکنش دیدنی برای ادامه نایب قهرمانی 

گلر تیم ملی، حافظ سه امتیاز پایانی سبزپوشان

رشید مظاهری در آخرین دیدار تیمش در لیگ هفدهم نیز توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و چند موقعیت خوب نفتی ها را مهار کند تا نایب قهرمانی شاگردان قلعه نویی بیمه شود.

گلر تیم ملی، حافظ سه امتیاز پایانی سبزپوشان

به گزارش "ورزش سه"، ذوبی ها دیدار هفته سی ام خود در لیگ برتر را در تهران و برابر نفت برگزار کردند. دیداری که سه امتیاز آن می توانست خیال این تیم را از حضور در آسیا راحت کند. در نیمه اول دیدار پایانی، سبزپوشان توانستند دروازه حریف را باز کنند اما پس از آن دیگر به دروازه حریف نرسیدند و حتی یکی دو بار نیز با موقعیت های خطرناک بازیکنان تیم نفت روبرو شدند. فرصت هایی که می توانست دروازه ذوبی ها را باز کند که البته این اتفاق نیفتاد. 


رشید مظاهری، گلر ملی پوش ذوبی ها در دیدار امروز چند بار توانست با واکنش های به موقع و سیوهای دیدنی خود مانع باز شدن دروازه تیمش شود تا به نوعی حافظ سه امتیاز پایانی ذوبی ها لقب بگیرد. او یک بار در نیمه اول و دو بار در نیمه دوم مجبور شد روی حملات و ضربات خطرناک نفتی ها واکنش های به موقع و زیبایی به نمایش بگذارد. 


مظاهری که به همراه ذوبی ها در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان می رود بیشترین سیو را بین تمامی دروازه بان های حاضر در این مسابقات را به خود اختصاص داده است و از این نظر صدرنشین گلرهای لیگ قهرمانان محسوب می شود.

دیدگاه‌ها