کد خبر : 1520816 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 13:40 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی: می خواهیم به المپیک 2020 راه پیدا کنیم

کرانچار در تیم امید مانند کی روش در تیم ملی است

مدیر تیم امید با اظهار خرسندی از انتخاب زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی این تیم می گوید اهداف بزرگی داریم که مهمترین آن صعود به المپیک 2020 است.

کرانچار در تیم امید مانند کی روش در تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی درباره حضور سرمربی جدید تیم امید ایران گفت: پس از جلسات مختلفی که داشتیم تصمیم گرفتیم تا زلاتکو کرانچار روی نیمکت تیم امید ایران بنشیند تا این تیم را در راه رسیدن به المپیک 2020 هدایت کند. به دنبال این هستیم تا بتوانیم با کرانچار در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.


او در این باره ادامه داد: قرار است کرانچار در یکی دو روز آینده به ایران بیاید و کار خود را با تیم ملی امید آغاز کند. وی از رزومه بسیار خوبی برخوردار است و ما با وجود چنین مربی‌ای می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. در حال حاضر وجود کرانچار همانند کی‌روش در تیم ملی امید و بزرگسالان از اتفاقات بسیار مهمی است که در فوتبال ما رخ داده و ما باید از چنین اتفاقاتی به خوبی استفاده کنیم و دست به دست هم بدهیم تا به هدف بزرگمان که راهیابی به المپیک ۲۰۲۰ است دست پیدا کنیم.


مدیر تیم امید درباره از دست رفتن زمان برای انتخاب سرمربی این تیم گفت: اگر ما می‌خواستیم زودتر از این اقدام کنیم اجازه این کار را نداشتیم چون بازیکنان دست باشگاه‌ها بودند و شرایطی برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید وجود نداشت به هر صورت تیم امید با تیم بزرگسالان در اردوهای مقطعی حضور خواهند داشت تا بتوانیم نفرات برتر خود را برای جاکارتا انتخاب کنیم.


استیلی در ادامه آغاز اردوی تیم ملی امید را 25 اردیبهشت ماه عنوان کرد و در این باره ادامه داد: ما در حال حاضر منتظریم این مربی به ایران بیاید و نفرات را در اختیار بگیرد تا کار خود را آغاز  کند. به هر صورت او مربی بسیار خوب و ارزشمندی است و از رزومه خوبی برخوردار است و ما سعی‌مان این است که با قرار دادن چند دستیار ایرانی در کنار او از تجربیاتش به خوبی استفاده کنیم. البته قرار است این مربی یک یا دو دستیار نیز همراه خود به ایران بیاورد.


استیلی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که با توجه به نتایج ضعیف کرانچار با تیم سپاهان آیا فکر می‌کنید این مربی برای تیم ملی امید ما مثمر ثمر واقع شود یا خیر افزود: او مربی بسیار بزرگی است و با خصوصیات اخلاقی خوبی که دارد من مطمئنم اگر رسانه‌ها، مربیان باشگاه و مدیران عامل باشگاه‌ها کمک کنند ما می‌توانیم از تیم ملی فوتبال امیدمان به خوبی دفاع کنیم و در بازی‌های آسیایی جاکارتا به نتایج قابل قبولی با این مربی دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها