کد خبر : 1520912 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 20:07 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

خمیس: این بهترین صعود زندگی‌ام بود

محمود خمیس همانند فصل گذشته توانست به همراه تیمش به لیگ برتر صعود کند.

خمیس: این بهترین صعود زندگی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه نساجی مازندران اینبار توانست به همراه جواد نکونام و هوادارانی که عاشقانه به دنبال رویای صعود بودند، یک جشن دیگر را برپا کند.


محمود خمیس که پیش از این در فصل گذشته با پیراهن تیم پارس جنوبی به لیگ برتر صعود کرده بود، اینبار با نساجی رویای 24 ساله را خاتمه داد و آنها توانستند در روز بارانی تهران یک جشن باشکوه در کنار هواداران برگزار کنند. او در خصوص این بازی گفت: من قبل از این با گسترش فولاد، پدیده مشهد، پارس جنوبی به لیگ برتر صعود کردم اما این صعود برایم لذتی دیگر داشت. واقعا جا دارد به هواداران نساجی تبریک بگویم. اگر حمایت آنها نبود شاید خیلی جاها کم می‌آوردیم اما انرژی آنها باعث می‌شد تا آخرین لحظه بجنگیم.


وی ادامه داد: روز آخر خیلی حساس بود. شاید اگر امتیازات عجیبی را در طول فصل از دست نمی‌دادیم امروز اینقدر نگرانی نداشتیم و از قبل صعودمان مسجل می‌شد. اما قسمت این بود که اینچنین دراماتیک همه چیز رقم بخورد. اینکه استادیوم حریف را در تصرف هواداران خودی ببینی شاید برای کمتر تیمی شکل بگیرد و برای همین است که می‌گویم این بهترین صعود به لیگ برتر در تاریخ فوتبالی‌ام بود. لحظه به لحظه از حضور در نساجی و با پیراهن این تیم لذت بردم و خوشحالم که حاصل زحمات ما به نتیجه نشست و توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.

دیدگاه‌ها