کد خبر : 1520940 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 21:08 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

در 9 هفته اخیر بهترین نتایج را گرفتیم

نکونام: جان سخت‌تر از این حرف‌ها هستم

سرمربی تیم نساجی مازندران معتقد است کاملا یقین داشت که بازیکنانش می توانستند شش گل به راه آهن بزنند. همانطور که پیش از چهار بار نیز دروازه بادران را باز کرده بودند.

نکونام: جان سخت‌تر از این حرف‌ها هستم

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام پس از پایان دیدار برابر راه آهن و صعود به لیگ برتر برابر خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد.


* معتقدید که حضور نساجی در لیگ برتر حاصل یک معجزه بود؟


 چرا معجزه؟ با قلدری تمام به لیگ برتر آمدیم. لیاقتش را داشتیم شما ببینید کدام تیم در 9 هفته اخیر توانست این نتایج را به دست بیاورد که ما به دست آوردیم. مهدی پاشازاده و داوود مهابادی نیز برای این تیم زحمت زیادی کشیدند من از حاصل کار آنها استفاده کردم. تبریک به مردم قائمشهر و تبریک به بازیکنانم و خانواده هایشان که این مدت سختی زیادی کشیدند و به مربیان تبریک می گویم. انشالله این صعود مبارک همه مردم مازندران باشد.


* درباره آینده خود در این تیم چه می گویید؟


 باید الان خوشحال باشیم اما بعدا در این باره صحبت خواهیم کرد.


* هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند. انتظار حضور اینچنینی آنها را داشتید؟


 این تیم به خاطر حضور این هواداران لیاقت داشت به لیگ برتر بیاید. این هواداران فوتبال را جذاب می کند و خوشحالم که یک تیم با ریشه و با پشتوانه این هواداران راهی لیگ برتر شد. نساجی از ابتدای بازی ها لیاقت صعود را داشت اما من هم آمدم کار را تمام کردم.


* مسئولین یکی از تیم ها گفته بودند که شما داوران بازی های آنها را تعیین می کنید. چه نظری دارید؟


 سوال بعدی


*مدت زمان قراردادتان با نساجی چقدر است؟


 قرارداد من یک سال و نیمه است اما برای ادامه همکاری شرایط باید مهیا باشد.


* انتظار زدن شش گل به راه آهن را داشتید؟


 قطعا. چه کسی فکر می کرد ما چهار گل به بادران بزنیم چه کسی فکر می کرد ما فجرسپاسی را ببریم. بهرحال من به بازیکنانم اعتقاد دارم و خوشحالم که آنها توانستند تیم را راهی لیگ برتر کنند.


* در ماه های اخیر فشار زیادی روی شما بود. با آن چطور کنار آمدید؟


 فشاری نبود. من بازیکن حرفه ای بودم و فوتبال را در بالاترین سطحش بازی کردم. با این کارها نمی توانند به من ضربه بزنند چون جان سخت تر از این حرف ها هستم. توکلم به خداست.


* پس از صعود چه حسی دارید؟


 صعود خیلی شیرین است. باور کنید الان برای بازیکنان تیم خونه به خونه هم ناراحت هستم. 70 درصد از کار آن تیم را من انجام دادم و طبیعی است برای آنها هم ناراحت باشم. البته من اکنون سرمربی تیم قائمشهر هستم و همه تلاشم را کردم تا بتوانم باعث موفقیت تیمم شوم که خداراشکر همین اتفاق هم افتاد. من می خواستم ثابت کنم موفقیتی که ما به دست آوردیم با تلاش و کوشش خودمان بود. از اول فصل که در آن تیم بود و بعد آمدم اینجا کسی به ما کمک نکرد اما در نساجی امیری، صنیعی فر، مردم و ... به ما کمک زیادی کردند. امیدوارم این صعود مبارک همه آنها باشد.


* درباره تغییر و تحولاتی که در تیم پیش می آید فکری کرده اید؟


 بگذارید ما یک شب خوشحال باشیم از فردا به این چیزا فکر می کنم.


* فوتبالیست های زیادی برای حمایت امروز به ورزشگاه آمدند.


 از تک تک آنها ممنونم در رختکن هم تشکر کردم. تیم شهر آنها بالا آمد و لطف کردند به ورزشگاه آمدند امیدوارم مبارکشان باشد.


*  و پیام آخر برای هواداران نساجی؟


از همه آنها ممنونم.

 

دیدگاه‌ها