کد خبر : 1520977 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 23:23 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: خوش شانس بودیم که آرسنال را بردیم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که تیمش با خوش شانسی توانست آرسنال را شکست بدهد اما تاکید کرد که این نتیجه، پاداش تلاش بازیکنانش برای رسیدن به پیروزی بود.

مورینیو: خوش شانس بودیم که آرسنال را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتدها در حالی در دیدار امشب 2-1 به پیروزی رسیدند که تا آخرین دقایق بازی 1-1 مساوی بود اما ضربه سر مروان فلینی، 3 امتیاز این بازی را نصیب شیاطین سرخ کرد. این پیروزی حضور منچستریونایتد در جمع 4 تیم اول لیگ برتر در این فصل را قطعی کرد.

مورینیو در پایان بازی گفت:" فکر می کنم اگر بازی مساوی می شد، ناعادلانه نبود. فکر می کنم آنها بازی خوبی داشتند. ما کمی خوش شانس بودیم که در دقایق پایانی به گل رسیدیم اما در 20 دقیقه پایانی، قوی تر بودیم.

ما تیمی بودیم که تلاش کردیم تا به پیروزی برسیم. ما تیمی بودیم که در 25-20 دقیقه پایانی، موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم. در نهایت ما توانستیم به سه امتیاز برسیم که داستان حضور در لیگ قهرمانان را تمام کرد.ما فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهیم بود اما فکر می کنم هنوز به 4 امتیاز دیگر نیاز داریم تا فصل را در رتبه دوم به پایان برسانیم."

 

 

1299148

 

این دیدار آخرین حضور آرسن ونگر در الدترافورد هم بود. سرمربی آرسنال هفته گذشته اعلام کرد که در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد و به همین دلیل، یونایتدها در ابتدای دیدار امروز با حضور سرالکس فرگوسن و مورینیو از او تقدیر کردند.

مورینیو در این مورد گفت:" فکر می کنم ما به عنوان باشگاه منچستریونایتد فوق العاده کار کردیم. فکر می کنم برای سرالکس این حرکت معنای بیشتری داشت زیرا من به عنوان سرمربی منچستریونایتد، 3 یا 4 بار مقابل آقای ونگر قرار گرفتم. اما رقابت بزرگ در تاریخ دو باشگاه بین سرالکس و آقای ونگر بود، بنابراین برای او اهمیت زیادی داشت که برای اهدا یادبود بیاید."

دیدگاه‌ها