کد خبر : 1520982 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 23:45 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل تقدیر از ونگر در الدترافورد از زبان خودش

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، به شوخی اعلام کرد که دلیل استقبال گرم از او در الدترافورد این بود که دیگر یک خطر محسوب نمی شد.

دلیل تقدیر از ونگر در الدترافورد از زبان خودش

به گزارش " ورزش سه"، ونگر که هفته گذشته اعلام کرد در پایان فصل، بعد از 22 سال از آرسنال جدا خواهد شد، امروز برای آخرین بار در الدترافورد مقابل شیاطین سرخ قرار گرفت. در ابتدای این دیدار سرالکس فرگوسن و ژوزه مورینیو با اهدا یک یادبود، از ونگر تقدیر کردند.

او در پایان بازی که با شکست 2-1 تیمش به پایان رسید، در مورد مراسمی که برای او ترتیب داده شد، گفت:" وقتی دیگر یک خطر نیستید، مردم دوست تان دارند.

من از باشگاه منچستریونایتد متشکرم زیرا آنها رفتار زیبایی داشتند. این اولین بار است که قبل از یک بازی، جایزه می گیرم. این یک رفتار باکلاس از آنها بود."

 

 

1299069

 

ونگر در این دیدار ترکیبی جوان را به زمین فرستاد که جوان ترین ترکیب توپچی ها از سال 2011 بود. او معتقد است که جانشین اش، تیم خوبی را از او تحویل خواهد گرفت.

" جانشینم این دیدار را تماشا خواهد کرد و امیدوارم نتیجه مثبتی بگیرد زیرا فکر می کنم آنها آینده باشگاه آرسنال هستند. ما تیم بسیار جوانی داریم که نمایشی مثبت داشتند.

بازیکنانم از این شکست خیلی ناراحت شدند زیرا هر کاری می توانستند انجام دادند اما در آخرین دقیقه شکست خوردند. ما در 20 دقیقه پایانی کمی خسته شدیم و کمی تحت فشار قرار گرفتیم. این یک نتیجه منفی با نمایشی مثبت بود."

دیدگاه‌ها