کد خبر : 1521246 | 11 اردیبهشت 1397 ساعت 10:53 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

براینتر: رئال در خط دفاع مشکلات زیادی دارد

پل برایتنر، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ و رئال مادرید، معتقد است که رئال با اتکا به خط حمله اش مقابل رقبا پیروز می‌شود و مشکلات زیادی در دیگر خطوط دارد.

براینتر: رئال در خط دفاع مشکلات زیادی دارد

به گزارش "ورزش سه"، برایتنر بین سال‌های 70 تا 74 و 79 تا 83 در بایرن و بین سال‌های 74 تا 77 برای رئال مادرید توپ زد.  حال در آستانه دیدار برگشت دو تیم رئال و بایرن، براینتر به ضعف‌های رئال در خطوط مختلفش پرداخت.

 

شباهتی بین مادرید و بایرن می‌بینید؟

 

بایرن خیلی چیزها از زمان حضور هوینس یاد گرفته است. وقتی  او رئیس باشگاه شد، یک خانواده ساخت، مثل رئال در دهه 70. وقتی من در مادرید بودم، او خیلی به من سر می‌زد و با هم راجع به این موضوعات صحبت می‌کردیم و او یاد می‌گرفت. من خیلی چیزها به او توضیح دادم. مادرید از آن موقع سعی داشت مثل یک شرکت کار کند. 60 کارمند در باشگاه بودند، یک بانک که بازیکنان از آن استفاده می‌کردند و یک ورزشگاه بزرگ. هوینس از همین موضوع استفاده کرد.

 

 

1299434

 

 

چرا بایرن و رئال انقدر اختلاف دارند؟

 

خیلی از مردم، فوتبالیست ها را مثل یک هنرمند فرض می‌کنند که سعی بر سرگرم کردن دارد. ما حرفه ای هستیم و برای حرفه ای بودن هزینه می‌دهیم. در همین حال، گاهی واکنش هایی دارید که مردم درکش نمی‌کنند. ما در زمین یک مشت بچه نیستیم. ما از این طریق زندگی می‌کنیم و گاهی وقت‌ها که منتظر بازی بعدی هستید، باید کاری انجام دهید، صحبتی کنید یا و... .

 

تغییرات در بایرن با هاینکس را چطور می‌بینید؟

 

او خیلی کارها انجام داده است.  در زمان آنچلوتی، بایرن از لحاظ فیزیکی مشکل داشت. خیلی کند و سنگین بود. هاینکس این موضوع را تغییر داد. تیم او از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارد. کار دومی که او انجام داد این بود که با بازیکنان ارتباط گرفت، با تک تکشان. او خیلی باشخصیت است.

 

در برنابئو اوضاع بازی پیچیده خواهد بود؟

 

فکر نمی‌کنم. من خیلی از بازی‌های رئال را تماشا کرده ام و فکر می‌کنم آنها در خط دفاعی مشکل دارند. مادرید خیلی به خط حمله اش اتکا دارد و در دفاع مشکل دارد. بدین ترتیب می‌توان از این موضوع استفاده کرد.

دیدگاه‌ها