کد خبر : 1521451 | 12 اردیبهشت 1397 ساعت 14:30 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از سومین صعود متوالی به فینال

در ستایش کهکشانی ها؛ یک حس خوب دائمی

آربلوا می گوید مگر می توان هوادار تیمی غیر از رئال بود؟ تیمی که با آن همیشه می شود احساس غرور کرد.

در ستایش کهکشانی ها؛ یک حس خوب دائمی

به گزارش "ورزش سه"، آنالیز آنچه که در بازی شب گذشته بایرن و رئال گذشت را به بعد واگذار می کنیم. شیوه بازی رئال که با اشتباهات زیادی همراه بود، بدون شک جای صحبت زیادی دارد، در کنار قدرت مقاومت بالایی که کهکشانی ها در مراحل حذفی لیگ قهرمانان از خود نشان می دهند؛ تقریبا غیر قابل مقایسه با هیچ تیم دیگری در دنیا.

 

 

1299600

 

 

الان وقت صحبت در مورد کار غیرممکنی است که رئال به سرانجام رسانده است یعنی سه صعود متوالی به فینال لیگ قهرمانان که می تواند چهارمین جام در 5 سال گذشته را برای این تیم به ارمغان بیاورد. رئال بی تردید بهترین تیم تاریخ فوتبال است. آنها در دهه 50، پنج بار متوالی فاتح جام باشگاه های اروپا شدند و شب گذشته به فینال شماره 16 رسیدند تا در آستانه کسب جام سیزدهم خود قرار بگیرند.

 

4 فینال در 5 سال، دستاوردی باورنکردنی برای رئال محسوب می شود. آن هم در فرمت فعلی لیگ قهرمانان که بهترین های اروپا و نه فقط قهرمانان لیگ ها در آن حضور دارند. رقابت هایی که سال به سال دشوارتر می شود ولی رئال نشان داده است که راه رسیدن به موفقیت در این تورنمنت را بهتر از هر تیم دیگری بلد است.

 

 

1299664

 

 

رئال با رونالدو(برنده 5 توپ طلا)، راموس، مودریچ، کروس، زیدان و ....در حال نوشتن صفحات زرین جدیدی در تاریخ پرافتخار خود است و می توان گفت که این دومین دوره طلایی تاریخ رئال پس از عصر دی استفانو و پوشکاش به حساب می آید.

در فرمت جدید لیگ قهرمانان هیچ تیمی نتوانسته به سه فینال متوالی برسد و سه عنوان قهرمانی متوالی کسب کند. رئال فصل گذشته توانست به اولین تیمی تبدیل شود که از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده و حالا فرصت یک هت تریک تاریخی را دارد.

 

 

1299588

 

 

رئال، میلان، یووه، بنفیکا، آژاکس و بایرن در شکل قدیمی رقابت ها توانسته بودند به سه فینال متوالی برسند ولی کاری که رئال در سال های اخیر انجام داده، شگفت انگیز به نظر می رسد.

رئال ماه دسامبر و پس از شکست در ال کلاسیکو، قافیه قهرمانی لالیگا را به بارسلونا باخت. کمی بعد در کوپا دل ری نیز از دور رقابت ها کنار رفت تا تنها امید این تیم به لیگ قهرمانان باشد. انتخابی کاملا ریسکی برای زیدان و شاگردانش اما همه چیز تحت کنترل رئال قرار داشت. ابتدا پی اس جی از سر راه برداشته شد و سپس نوبت به یوونتوس و بایرن رسید.

 

رئال شاید تنها تیمی در دنیا باشد که قدرت مقابله با این فشار عظیم را در خود دارد؛ قهرمانی در چمپیونزلیگ برای محو کردن ناکامی رقابت های داخلی. آنها سال های 1998، 2000، 2002، 2014 و 2016 نیز این را ثابت کرده بودند.

رئال به لطف درخشش بنزما و کیلور ناواس یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان رسید و تنها یک قدم برای تاریخ سازی جدید خود فاصله دارد. بیهوده نیست که می گویند، هوادار رئال بودن، یعنی تجربه یک حس خوب دائمی.

 

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها