کد خبر : 1521532 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 02:49 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

دی فرانچسکو: می توانستیم گل های بیشتری به لیورپول بزنیم

اوزه بیو دی فرانسچکو، سرمربی رم، معتقد است که اگر تیمش باور بیشتری داشت، می توانست گل های بیشتری به لیورپول بزند.

دی فرانچسکو: می توانستیم گل های بیشتری به لیورپول بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دی فرانچسکو در دیدار امشب توانستند به لطف نمایش خوب شان در نیمه دوم، 4-2 به پیروزی برسند اما این نتیجه برای جبران شکست 5-2 دیدار رفت کافی نبود و از رسیدن به فینال کیف بازماندند.

اما دی فرانچسکو معتقد است که تیمش با توجه به موقعیت های زیادی که داشت، می توانست گل های بیشتری به لیورپول بزند؛ البته به شرطی که بیشتر به خودشان باور داشتند.

او به خبرنگاران گفت:" ما با این تجربه ها رشد کردیم اما من افسوس می خورم زیرا این تیم باید با این موقعیت ها، باور بیشتری پیدا می کرد. ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و فشار بیشتری به لیورپول وارد کنیم.

 

 

1299766

 

من از اینکه حذف شدیم، ناراحتم اما به بازیکنان گفتم که خوب کار کردند زیرا آنطور که در نیمه دوم واکنش نشان دادیم و لیورپول را تحت فشار گذاشتیم، عالی بود. برای رم بسیار مهم است که فصل آینده هم در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کند اما ابتدا باید جایگاه مان در سری آ را تثبیت کنیم.

ما نشان دادیم که بعد از سپری کردن مسیری که آسان نبود، می توانیم در این تورنمنت، رقابت کنیم اما من به این میزان بسنده نمی کنم. ما می توانیم کارهای بیشتری انجام بدهیم."

دیدگاه‌ها