کد خبر : 1521887 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 10:05 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض هوشمندانه شفر در فینال برای حفظ جام

سرمربی استقلال در دیدار با خونه به خونه خیلی زود دست به تعویض زد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی اوایل نیمه دوم تابلوی داور چهارم مسابقه بالا رفت و مشخص شد که روزبه چشمی باید زمین مسابقه را ترک کند تا فرشید باقری به زمین بیاید، بسیاری از تصمیم شفر تعجب کردند.


چشمی آماده و ملی پوش خیلی زود از زمین مسابقه بیرون آمد و البته اندکی نسبت به تصمیم شفر نیز معترض بود اما گذشت دقایقی از زمان مسابقه نشان داد که چرا سرمربی آلمانی دست به این تعویض زده است.

 

1300132


بزرگترین تفاوت چشمی و باقری در سبک بازی این دو بازیکن، زمان در اختیار داشتن و به دنبال توپ بودن است. چشمی در بازی خوانی و قطع توپ تبحر بالایی دارد و به خوبی بازی حریف را تخریب می کند اما قدرت اصلی باقری پخش توپ و ریتم دادن به بازی استقلال است.


استقلال در دقایق ابتدایی نیمه دوم متوجه شد که روز سختی برابر خونه به خونه دارد و به همین دلیل شفر تصمیم گرفت برای کنترل توپ و حفظ بازی، باقری را جانشین چشمی کند. تعویضی که خیلی خوب جواب داد و آبی ها توانستند بعد از حضور باقری نه تنها حملات خونه به خونه را کنترل کنند بلکه چند مرحله نیز دروازه حریف را تهدید کردند تا این تعویض بیش از هر تصمیم دیگری در جریان مسابقه به حفظ جام برای آبی ها کمک کند.

 

1300133

 

عکس: پیام پارسایی

دیدگاه‌ها