کد خبر : 1522163 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 11:53 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - لیورپول

دو تیم چلسی و لیورپول، امشب در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندنی با 66 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته و در هفته های اخیر توانسته نتایج خوبی کسب کند. با این حال، پس از شکست تاتنهام مقابل وست بروم، حالا امیدهای چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمی پررنگ شده، هر چند که هنوز احتمال آن بالا نخواهد بود. تاتنهام با 71 امتیاز و یک بازی بیشتر در رده چهارم است و چلسی با یک بازی کمتر و 5 امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست. در صورت پیروزی در دیدار امروز مقابل لیورپول، چلسی این فرصت را خواهد داشت که اختلاف خود را با این تیم به دو امتیاز برساند.

 

 

1299772

 

 

در آن سو لیورپول 72 امتیاز تا به اینجا کسب کرده و آنها نیز یک بازی بیشتر از چلسی انجام داده اند و مطمئنا کونته تمام تلاشش را برای کسب پیروزی در این دیدار انجام خواهد داد. لیورپول که تمرکز اصلی اش بر فینال چمپیونزلیگ است، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیز در لیگ می‌جنگد و باید در دو بازی باقی مانده اش نتیجه کسب کند تا فصل بعد هم در رقابت‌های اروپایی حضور داشته باشد. لیورپول در 6 بازی اخیرش، 3 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای لیورپول و 1 پیروزی برای چلسی به دست آمده و 3 دیدار دیگر با تساوی به پایان رسیده است. آمپادو و لوئیز به علت مصدومیت قادر به همراهی چلسی نیستند و لیورپول نیز ماتیپ، جان و چمبرلین را در اختیار نخواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1300363

دیدگاه‌ها