کد خبر : 1522448 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 16:43 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

نجات تیم های ایرانی از حضور در زمین بی طرف

فوتبال ایران در انتظار حذف آخرین نماینده عربستان

کنار رفتن الاهلی به دست السد یعنی در این فصل از لیگ قهرمانان حداقل چیزی به نام بازی در زمین بی طرف را تجربه نخواهیم کرد.

فوتبال ایران در انتظار حذف آخرین نماینده عربستان

به گزارش "ورزش سه"، خوش شانسی فوتبال ایران در این فصل، حذف 2 نماینده عربستانی پیش از آغاز مسابقات و به دلیل قوانین مالی بود. الهلال هم که در فصل جاری وضعیت خوبی نداشت و فقط الاهلی توانست به مرحله بعدی برسد.

البته اوضاع تیم سبزپوش سعودی نیز مثل فصل قبل نیست و آن ها با مصدومیت بازیکنان و شرایط نابسامان تیمی دست و پنجه نرم می کنند.

 

فصل گذشته بهترین نماینده ایران، 6 بازی با عربستانی ها انجام داد که همگی در زمین بی طرف بودند. البته شاگردان برانکو ایوانکوویچ تنها در یک بازی شکست خوردند اما با این وجود، اگر با الهلال و الاهلی در تهران بازی می کردند، می توانستند صعود کم دردسری تا نیمه نهایی داشته باشند و بلکه به فینال هم می رسیدند.

 

حال در صورتی که الاهلی به دست السد قطر حذف شود، عربستانی ها نماینده ای در یک چهارم نخواهند داشت و خیال ایرانی ها از رویارویی با تیم های این کشور در زمین بی طرف راحت خواهد بود.

شاید آن ها هم عکس این موضوع را آرزو کنند چرا که به هر حال بازی در زمین بی طرف، تبعات نامطلوبی برای حداقل فوتبال دوستان عربستانی دارد.

دیدگاه‌ها