کد خبر : 1522529 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 22:43 | 124.4K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی ورزشگاه پر باشد بهترین بازی‌ را انجام می دهیم؛

تن‌کاته: من می‌گویم نیمه این لیوان پر است!

سرمربی هلندی تیم فوتبال الجزیره امارات معتقد است که در بازی برگشت شاگردانش حداقل یک گل به پرسپولیس خواهند زد.

تن‌کاته: من می‌گویم نیمه این لیوان پر است!

به گزارش "ورزش سه"، هنک تن کاته سرمربی الجزیره امارات پس از پایان دیدار تیمش برابر پرسپولیس که با برد ٣-٢ الجزیره همراه شد، در کنفرانس مطبوعاتی گفت:با یک سانتر خوب در نیمه اول کمی مایوس شدیم اما در نهایت بازی با نتیجه خوبی به پایان رسید.


وی همچنین ادامه داد: صحنه پنالتی ما را خیلی ناراحت کرد، تصمیم عجیبی از سمت داور بود. چرا باید آن پنالتی را تکرار می کردند و این غیرقانونی و غیر طبیعی بود و من هنوز نفهمیده ام که چرا کمک داور این کار را کرد. در موقع پنالتی داور نزدیک به صحنه بود اما کمک داور آن تصمیم را گرفت که برای من عجیب بود. یک تصمیم شگفت انگیز بود اما تیم ما انرژی خوبی نشان داد و از اینکه با این تیم جوان پیروز شدم خیلی خوشحال هستم.

 

سرمربی الجزیره درباره عملکرد دو تیم گفت: هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و این یک موفقیت کوچک بود اما دست آورد بزرگ ما در تهران به دست خواهد آمد، ما در لیگ قهرمانان جهان کیفیت خودمان را نشان داده بودیم و مطمئن باشید ما در هر بازی حداقل یک گل را می زنیم و باور دارم این اتفاق در تهران خواهد افتاد و منتظر اتفاقات بازی بعد خواهم ماند، باید متحد باشیم چرا که هنوز هیچ چیز تمام نشده است و بازی سختی در پیش داریم.

 

وی در ادامه گفت: باید بخاطر داشته باشیم که با یک تیم بسیار قوی بازی داریم. من نمی دانم درباره عملکرد ضعیف ابتدایی تیمم چه بگویم، من یک تیم جوان دارم و این اتفاقات طبیعی است. من از تیمم به واسطه بازیکنان جوانم با افتخار یاد خواهم کرد.

 

تن کاته افزود: ما در تورنمنت های مختلفی از جمله مسابقات جام باشگاه های جهان بازی کردیم و می دانید بازی های بین المللی انرژی خیلی بیشتری می گیرد و این از عوامل ناموفقیت ما در لیگ بود.

 

وی در ادامه نیز درباره موفقیت تیمش در تهران گفت: با بازی کردن جلوی تماشاچی زیاد غریبه نیستیم و در جام باشگاه های جهان و در دیدار با رئال تمام بلیط ها به فروش رفت و فکر می کنم با توجه به این تجربه بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

 

سرمربی هلندی الجزیره در انتها روبه روی خبرنگاران گفت: من ادم خوشبینی هستم، شاید شما بگویید نیمه لیوان خالی است اما من همیشه نیمه پر لیوان را می بینم و تلاش می کنم تا در تهران بهترین بازی با بیشترین تلاش را انجام بدهیم و بازیکنان ما این فرصت را دارند تا با بازی انتحاری همه را شگفت زده بکنند و الجزیره شانس حضور در بین هشت تیم برتر آسیا را داشته باشد.

دیدگاه‌ها