کد خبر : 1522819 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 09:30 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - ویارئال

قهرمان لالیگا، در ورزشگاه خانگی اش، میزبان ویارئال خواهد بود.

پیش بازی بارسلونا - ویارئال

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها با غلبه بر دپورتیوو لاکرونیا، قهرمانی خود در لالیگا را مسجل کردند و هفته گذشته در نوکمپ به مصاف رئال رفتند و به تساوی 2-2 دست پیدا کردند. حال آنها دیدار دشوار دیگری مقابل ویارئال پیش رو دارند که تمرکزشان بر این خواهد بود که رکورد شکست ناپذیری در لالیگا را حفظ کنند.بارسا در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده و روند پرفراز و نشیبی را سپری می‌کند. با این حال تمرکز آنها بر روی این است که متحمل شکستی در این چند بازی باقی مانده نشوند.

 

 

1299164

 


در آن سو ویارئال با 57 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته و در 3 بازی اخیرش موفق به کسب پیروزی شده است. با این حال زیردریایی زرد تلاش می‌کند سهمیه لیگ اروپا را قطعی کند و برای این منظور، رقابت شدیدی با رقبای خود در آن منطقه از جدول دارد و کسب پیروزی در این دیدار برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.


 در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بارسا به دست آمده و 2 دیدار دیگر با تساوی به پایان رسیده است. سرخی سمپر و سرخی روبرتو در فهرست بارسا برای این بازی قرار ندارند و برونو سوریانو، رامیرو گوئرا و سمدو نیز نمی‌توانند تیمشان را در این دیدار حساس همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1301011

دیدگاه‌ها