کد خبر : 1522878 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 13:15 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

کامیابی‌نیا بدون جراحی به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

پزشک باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بعد از معاینات صورت گرفته روی مصدومیت هافبک سرخپوشان این بازیکن قادر خواهد بود بدون انجام عمل جراحی بار دیگر به تمرینات بازگردد.

کامیابی‌نیا بدون جراحی به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، بدشانسی‌های کمال کامیابی نیا ادامه دارد و این بازیکن در جریان جدال مقابل الجزیره امارات با در رفتن دوباره کتف مواجه شد تا از زمین خارج شود و تا پاسی از شب در بیمارستان خلیفه تحت بررسی و درمان قرار گیرد.


کامیابی نیا که پیش از این نیز در فصل گذشته در جدال مقابل سیاه جامگان و بعد از آن لخویای قطر دچار این آسیب شده بود، فصل هفدهم را در شرایطی آغاز کرد که عمل جراحی برای برطرف کردن این آسیب را پشت سر گذاشته بود. او در میانه فصل و در استخر بار دیگر دچار این آسیب شد تا همه جام جهانی و رویای حضور در این رقابت را برای او پایان یافته تلقی کنند. شماره 11 سرخپوشان اما بعد از پشت سر گذاشتن دوران فیزیوتراپی به تمرینات تیم بازگشت و بار دیگر توانست روند خوبی برای امیدواری حضور در لیست کارلوس کی روش برای خود ایجاد کند اما در نهایت در آخرین دیدار و در امارات مقابل الجزیره این مصدومیت بار دیگر برای او تکرار شد.


کامیابی نیا بعد از پشت سر گذاشتن مراحل ابتدایی درمان در امارات، به همراه تیم و با کتف بانداژ و فیکس شده راهی تهران شد تا شرایط درمانی‌اش را در تهران دنبال کند.


دکتر حقیقت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن گفته: کمال کامیابی‌نیا امروز همراه با میثم علیپور برای انجام بررسی‌های تکمیلی به آقای دکتر اصلانیان، پزشک جراح، مراجعه کردند که ایشان پس از بررسی نهایی اعلام نمودند نیاز به عمل جراحی روی کتف نخواهد بود.


به همین منظور قرار است روز شنبه تزریق دارو در ناحیه کتف او انجام شود و این امر به منظور تسریع روند بهبودی صورت می‌گیرد. همچنین تقویت عضلات شانه‌ای برای جلوگیری از تکرار این آسیب در برنامه قرار می‌گیرد.


کامیابی نیا که قراردادش با این تیم اکنون به پایان رسیده باید دید بعد از کسب بهبودی و سلامتی چه تصمیمی در خصوص آینده‌اش خواهد گرفت و آیا به کارش به همراه پرسپولیس ادامه می‌دهد یا راهی تیم دیگری خواهد شد.

دیدگاه‌ها