کد خبر : 1523051 | 20 اردیبهشت 1397 ساعت 08:30 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: نظرات دیگران برایم اهمیتی ندارد

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از شکست 3-2 مقابل سویا تاکید کرد که به صحبت‌های دیگران راجع به تیمش و شرایطش توجهی ندارد.

زیدان: نظرات دیگران برایم اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زیدان روز یکشنبه در ال کلاسیکو موفق به کسب نتیجه 2-2 شده بودند و پس از خستگی شدید بازیکنان، بسیاری  از ستاره ها برای دیدار شب گذشته حضور نداشتند. رونالدو، ایسکو، کارواخال، گرت بیل، کروس، مودریچ، ناواس و مارسلو در فهرست زیدان قرار نگرفتند و رئال در نیمه دوم، 3-0 از حریف عقب بود و در دقایق پایانی دو گل را جبران کرد که کافی نبود.

 

1301288

 

 

زیدان پس از بازی گفت:" ما بازی‌های زیادی انجام داده ایم و برخی بازیکنان باید استراحت می‌کردند. یک فینال پیش روی ماست و برایم مهم نیست که دیگران راجع به سیستم چرخشی چه می‌گویند. من مربی هستم و تصمیم می‌گیرم. وقتی به تیم نگاه می‌کنید، به نظرم می‌توانست پیروز میدان باشد. وقتی شکست می‌خورید، نمی‌توانید خوشحال باشید ولی مطمئنا این شکست روی عملکرد ما تا پایان فصل تاثیری نخواهد داشت. در یک سوم حریف خوب بودیم ولی در کناره ها و یک سوم میانی ضعیف کار کردیم. نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم، موقعیت ساختیم، سریعتر بودیم ولی آنها به گل سوم رسیدند و کار ما را تمام کردند. دو گل زدیم ولی شایسته این شکست بودیم."

دیدگاه‌ها