کد خبر : 1523321 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 18:59 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

احمد سعید:

فضای تیم پس از برد مقابل پرسپولیس عالی است

بازیکن تیم فوتبال الجزیره امارات در خصوص دیدار برگشت تیمش با پرسپولیس به اظهار نظر پرداخت.

فضای تیم پس از برد مقابل پرسپولیس عالی است

به گزارش ورزش سه، دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در هفته پیش رو برگزار می شود و تیم فوتبال پرسپولیس ایران برای جبران نتیجه بازی رفت از الجزیره امارات پذیرایی می کند.

در همین راستا احمد سعید، بازیکن تیم الجزیره درباره شرایط این تیم قبل از بازی حساس مقابل پرسپولیس گفت: از زمانی که مقابل پرسپولیس در بازی رفت به برتری رسیدیم، جو تیم فوق العاده ایده آل بوده است و همه بازیکنان اعتماد به نفس لازم را دارند تا به راهمان در لیگ قهرمانان ادامه دهیم. روحیه تیمی بسیار خوبی بین ما جریان پیدا کرده و تداعی کننده لقب ما یعنی «افتخار ابوظبی» است.

 

او افزود: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم و می خواهیم با اعتماد به نفس و روحیه بالا به برتری برسیم. مربیان ما با این هدف که برای نخستین بار در تاریخ باشگاه به یک چهارم نهایی آسیا برویم، اعتماد زیادی به بازیکنان دارند و نوید یک نمایش خوب را در این موقعیت سخت می دهند.

 

بازیکن الجزیره در پایان گفت: باید تمرکز بالایی داشته باشیم و در تمرینات پرتلاش ظاهر شویم. همچنین گوش کردن به صحبت ها و نصیحت های کادرفنی هم کمک بسیاری به آماده سازی ما خواهد کرد. نیاز داریم که در زمین تلاش کنیم. می خواهیم روحیه جنگاوری و میل شدیدمان به صعود را نشان بدهیم چرا که بازی بسیار مهمی خواهد بود.

دیدگاه‌ها